|

مطهری: کمترین دریافتی را داریم ولی به ما تیم حکومتی می گویند!

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم پس از دربی توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکایت باشگاه استقلال از آل‌کثیر گفت: این رفتارها عوام‌فریبی و خوراک غلط دادن به جامعه است. شادی بعد از گل عیسی به سمت نیمکت استقلال نبود و این بازیکن به استقلالی‌ها توهین نکرد.

مطهری در مورد مشکلات مالی پرسپولیس گفت: بازیکنان ما کمترین دریافتی را نسبت به تیم‌های دیگر لیگ برتر داشته اند. به پرسپولیس تیم حکومتی می‌گویند، اما پول را تیم‌های دیگر می‌گیرند. بازیکنان فداکار و عاشق ما از این گره‌های مالی یک فرش نفیس بافته اند.

مطهری از تعویض علی شجاعی و تاثیر تجربه کادر فنی پرسپولیس در دربی گفت: مربی بزرگ و جنتلمنی مثل بلان در لیگ قهرمانان آسیا به من گفت مدل فوتبال پرسپولیس فراتر از آسیا است. اینکه بازیکن چند دقیقه بازی کند مهم نیست، مهم ذهن بازیکن است.

مطهری درباره زد و خورد بازیکنان استقلال و پرسپولیس در دربی گفت: حواشی و درگیری‌های دربی از نیمکت استقلال شروع شد. مربی تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: شب قبل از دربی خواب ندیدم، اما لحظات بازی را تصویرسازی کردم.

حمید مطهری گفت: کری‌خوانی‌ها باید به شکلی باشد که به رقیب بی‌احترامی نشود. خود ما بعد از برد دربی در رختکن شادی کردیم تا اعضای تیم استقلال ناراحت نشوند.

مطهری اظهار کرد: به شرف کنعانی‌زادگان درود می‌فرستم که با اینکه مصدوم بود بازی کرد. تلاش می‌کنیم تا قهرمانی پنجم را جشن بگیریم.

منبع:خبر آنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • رضا ارسالی در

    اقای مطهری شما معلم هستی کار ال کثیر زشت وزننده بوده خیلی عجیبه زن وپچه ونجوان وووو بیننده فوتبال بودند این حرکات خیلی خیلی بده در خارج از ایران تنبیه شدیدی دارد کمیته انظباطی از خودتان است تو معلم هستی اقای مطهری !!!!!!!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها