|

شکایت ستاره ایرانی برایتون از محدودیت‌های کرونا

درددل علیرضا جهانبخش: دلم برای خانواده‌ام تنگ شده

علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی باشگاه برایتون در خصوص بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا جهانبخش پیش از 2 دیدار پایانی در لیگ برتر انگلیس به مصاحبه با شبکه تلویزیونی باشگاه برایتون پرداخت و از بدی‌های عدم حضور تماشاگران در مسابقات فوتبال گفت.

ستاره ایرانی اظهار داشت: گلزنی مقابل تماشاگران قابل قیاس با گلزنی در یک ورزشگاه خالی از تماشاگر نیست. واکنش شما و اتمسفر مسابقه پس از گل اصلا قابل قیاس نیست و کاملاً متفاوت است.

وی ادامه داد: ما همه می‌خواهیم مقابل تماشاگران به برتری دست یابیم. مخصوصا در بازی مقابل منچسترسیتی که مشخصاً سخت‌ترین بازی ما در فصل خواهد بود. می‌خواهیم با برد، قدردان بازگشت آنها باشیم ولی برای این کار باید به خوبی آماده شویم.

وی ادامه داد: نمی‌توانم بیشتر از این منتظر بمانم تا تماشاگران به استادیوم بازگردند. البته ما 2 بازی در ماه دسامبر هم تماشاگر داشتیم. با اینکه تماشاگران در ورزشگاه نبودند ولی حمایتشان را حس کردیم و کاملا آنها پشتیبان ما بودند. اما بیایید قبول کنیم حضور فیزیکی‌ آنها برای ما تفاوت‌های بسیار زیادی خواهد داشت.

جهانبخش گفت: دیدن آنها پس از این مدت طولانی بسیار ارزشمند است. به نظرم این بازگشت برای طرفداران هم سخت بوده و فکر می‌کنم که دلشان برای ورزشگاه خیلی تنگ شده باشد. بازگشت طرفداران به ورزشگاه مشخصاً خبری خوبی خواهد بود.

وی ادامه داد:‌ من مدت زمانی بسیاری است که خانواده ام را ندیده‌ام. خیلی وقت است که دوستان نزدیکم را ندیده‌ام و واقعا منتظر این هستم که با تمام شدن کووید به آنها بپیوندم. ما فوتبال را داریم ولی به خانواده‌هایمان نیز نیاز داریم. به افرادی نیاز داریم تا از لحاظ ذهنی به ما کمک کنند.

بازیکن ایرانی باشگاه برایتون انگلیس گفت: من می‌خواهم به همه بگویم که روزهای بد و خوب همیشه وجود دارد ولی ما یاد بگیریم که همیشه قدرتمند و قوی باقی بمانیم تا اینکه زندگی به حالت نرمال و طبیعی خود بازگردد. ما به دنبال این هستیم که با عادی شدن شرایط کسانی که عاشقشان هستیم را در آغوش بگیریم.

منبع: فرارو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها