|

چرا اسکوچیچ اعلام لیست تیم ملی را به تعویق انداخت؟

اسکوچیچ به مسئولان تیم ملی گفته با توجه به اینکه دوشنبه بازی های لیگ برگزار می شود، اعلام لیست تیم ملی روی روحیه بازیکنان تاثیر می گذارد.

لینک کوتاه کپی شد

پس از پایان بازی های روز دوشنبه، 3 خرداد ماه، اردوی تیم ملی آغاز خواهد شد. قرار است ملی پوشان ایرانی اردویی را از روز 4 خرداد در کیش برگزار کنند. در همین راستا این روزها همه منتظر اعلام لیست مدنظر دراگان اسکوچیچ هستند.

حالا از فدراسیون فوتبال خبر می رسد گویا مسئولان فدراسیون از داراگان اسکوچیچ درخواست کرده بودند لیست مدنظر خود را ارائه دهد تا آن ها مقدمات حضور بازیکنان در اردو را فراهم کنند ولی گویا این موضوع با مخالفت سرمربی تیم ملی همراه شده است.

دراگان اسکوچیچ به مسئولان تیم ملی اعلام کرده با توجه به اینکه روز دوشنبه بازی های لیگ برتر برگزار خواهد شد، اعلام لیست تیم ملی می تواند روی روحیه و عملکرد بازیکنان تاثیر گذار باشد و در همین راستا مرد کروات اعلام کرده لیست تیم ملی بعد از بازی های لیگ منتشر شود.

البته گویا دراگان اسکوچیچ تصمیم نهایی خود را در خصوص نفراتی که می خواهد به تیم ملی دعوت کند گرفته ولی علنی کردن این موضوع را به بعد از بازی های دوشنبه موکول کرده است.

منبع: دانشجو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها