|

استقلالی ها به دنبال دژاگه و شجاعی

برخی خبر‌ها حاکی از آن است که دو ستاره جداشده تبریزی در سبد خرید تیم‌های پرطرفدار لیگ برتر قرار گرفته اند.

لینک کوتاه کپی شد

تصاویری از اشکان دژاگه و مسعود شجاعی در ترکیه منتشر شده که نشان می دهد دو بازیکن برای مذاکره با زنوزی به استانبول رفته اند تا شاید از تراکتور جدا شوند یا حتی در این تیم بمانند. این سفر باعث شد تا برخی خبرها و شایعات درباره این دو بازیکن مطرح شود.

استقلال این دو بازیکن را می خواهد؟

هنوز درباره مذاکره استقلال با این دو بازیکن خبر موثقی منتشر نشده، اما در فضای مجازی استقلالی‌ها برای این دو بازیکن کامنت و استوری گذاشته اند که فصل آینده به استقلال بیایند. در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل، هم شایعاتی مطرح شد که دژاگه قرار است به استقلال بیاید، اما این اتفاق در نهایت نیفتاد.

هنوز درباره تمایل فرهاد مجیدی برای جذب این دو بازیکن خبر موثقی منتشر نشده، اما هر چه هست، او هم مثل یحیی گل محمدی، هنوز لیست مشخصی به باشگاه نداده است. هر چند امین قاسمی نژاد و سعید واسعی خرید‌های محتمل استقلال در سال آینده به نظر می‌رسند. در کل شایعات انتقال اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به استقلال یا پرسپولیس در روز‌های اخیر مطرح شده بود که مورد توجه هواداران سرخابی قرار گرفته است، اما تا پایان فصل و بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی فصل آینده، باید منتظر ماند. خدا را چه دیدید، شاید هم دژاگه و شجاعی به تراکتور بازگشتند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها