|

سنّت عجیب در آغاز سال نو میلادی

(عکس) عجیب ترین سنت های شب سال نو در جهان

جشن سال نو در سراسر جهان متفاوت برگزار می شود. این موضوع علاوه بر اختلاف زمانی و مکانی، به دلیل تفاوت فرهنگ ها نیز می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از سوزاندن مجسمه ها و شکستن بشقاب ها گرفته تا پرت کردن مبلمان به بیرون از پنجره و صحبت کردن با حیوانات. تازه این ها برخی از عجیب ترین و پرهیجان ترین سنت های سال نو از سراسر جهان هستند که تا کنون آشکار شده اند.

 

شنا در آب سرد؛ هلند

به مناسبت سال نو، در لاهه، نزدیک به ده هزار تن در سنّت فرو رفتن و شنا در آب های سرد شرکت کردند. در دریای شمال و در مرزهای آلمان و جزیره نوردینی، پانصد تن در سنین مختلف درون آب فرو رفتند.

216646_770

 

سوزاندن مترسک - اکوادور

برای دور کردن هرگونه بدشانسی یا اتفاق شومی که در 12 ماه گذشته رخ داده است، اکوادوری ها در نیمه شب سال نو مترسکهایی را که پر از کاغذ هستند را به آتش می کشند. آنها همچنین عکس هایی را که نشانی از سال گذشته دارد را می سوزانند.

 

بشقاب های شکسته - دانمارک

دانمارکی ها در شب سال نو بشقابهای بلااستفاده ای که در طول سال استفاده کردند را جلوی در خانه خانواده و دوستان شان می اندازند. همچنین یونانی ها هم این رسم بشقاب شکستن را در آغاز سال نو دارند.

0_hands-picking-up-broken-white-plates-of-floor

 

108 زنگ - ژاپن

در ژاپن و در یک سنت بودایی، زنگ های بزرگی، 108 بار به صدا در می آیند و اعتقاد بر این است که صدایشان تمام گناهان انسان را از بین می برد.

 

چیزهای گرد - فیلیپین

فیلیپینی ها در شب سال نو خود را با چیزهای گرد و دایره ای که نماد و یادآور سکه و پول هست، احاطه می کنند و امیدوارند به این روش بتوانند سال آینده را در رفاه و ثروت باشند. 

 

انداختن وسایل به بیرون از پنجره - ایتالیا

در شب سال نو در برخی از مناطق ایتالیا ، پرتاب کردن مبلمان قدیمی از بالکن به عنوان نمادی از یک شروع تازه برای سال پیش رو است. گرچه برای جلوگیری از آسیب دیدگی، بیشتر افراد محلی فقط به اشیای کوچک و نرم بسنده می کنند.

eyevine_Jagos-LOCK-DOWN-work-in-Naples_0005

پرتاب کاغذ از پنجره - آرژانتین

آرژانتینی ها تمام اسناد و مدارک قدیمی خود را قبل از تحویل سال خرد می کنند و از پنجره اتاق شان بیرون می ریزند تا نمادی از پشت سر گذاشتن گذشته باشد.

 

صحبت با حیوانات - رومانی

کشاورزان رومانیایی سال نو خود را به وسیله صحبت کردن با دامهای خود تحویل می کنند و در صورت موفق شدن در برقراری ارتباط متقابل، احساس خوش شانسی می کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها