|

لیستی از بهترین کادوهای ولنتاین برای خانم ها

بهترین هدیه ولنتاین برای خانم ها رو نمی توانید با پول بخرید و باید کمی احساس و خلاقیت به خرج بدهید. نکته مهم در خرید کادو ولنتاین برای…

لینک کوتاه کپی شد

روز ولنتاین امسال به خاطر سال کبیسه یک روز عقب افتاده است و بجای روز 25 بهمن روز 26 بهمن است. روز ولنتاین روز عشق است و زوج ها در این روز برای ابراز عشق خود به یک دیگر هدیه می دهند. اما برای آقایان انتخاب هدیه مناسب معمولا سخت است و نمی دانند برای عشق خود چه هدیه ای بخرند که مورد پسندش باشد و اورا خوشحال کند. برخی از هدیه ها رو میشه با توجه به بودجه تنظیم کرد. بهتره بدانید بهترین هدیه ولنتاین برای خانم ها رو نمی توانید با پول بخرید و باید کمی احساس و خلاقیت به خرج بدهید. یک نکته مهم در خرید کادو ولنتاین برای دختر خانمها این است که سلیقه‌ی او را در نظر بگیرید. توجه کنید دختری که عاشقش هستید،‌ به چه چیزهایی علاقمند است؟ در ادامه متن برای شما لیستی از چند هدیه مناسب برای خانم ها را برای شما آماده کرده ایم با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:سال 1399 کبیسه است؟ چگونه محاسبه می شود؟

 

لیستی از بهترین هدیه های ولنتاین برای خانم ها

 

انواع گل و جعبه گل

همان طور که گفتیم اولین و دیرینه‌ترین سنت هدیه در جهان غرب و برای روز ولنتاین، شاخه گل سرخ بوده است. گل سرخ مصنوعی با طراحی مختص روز ولنتاین هدیه‌ای ماندگار، ساده و درعین حال جذاب است که می‌توانید با حداقل بودجه تهیه کنید.

 

انواع ست کادویی کوچک

خرس‌های رنگی، گل سرخ و شکلات سه عنصر اصلی هدایا و پک‌های هدیه روز ولنتاین را تشکیل می‌دهند. شما هم می‌توانید با بودجه اندک تمام این اقلام را در یک جعبه کوچک و جمع و جور هدیه دهید. هدیه‌ای که هم خاص ولنتاین است و هم از نظر طراحی به خوبی مورد پسند قرار می‌گیرد.

1b16ac3b9e7780f915385055b88a31ba

 

پازل عکس سفارشی

یکی از خاطرانگیزترین عکس‌هایتان را در سایز بزرگ چاپ و به پازل تبدیل کنید. این کادو ماندگارترین کادوی ولنتاین شما به عشقتان خواهد بود که تا همیشه از آن نگهداری می‌کند.

 

انواع زیورآلات

زیورآلاتی که به صورت ست و نیم ست در دسترس هستند هدایا جذاب و مدرنی برای کادو ولنتاین دختران هستند؛ البته به شرط این که با سلیقه و سبک پوشش طرف مقابلتان آشنا باشید. در این صورت می‌توانید بهترین مدل موجود را انتخاب کنید

valentine

 

دفترچه خاطرات

اگر عشق شما علاقه زیادی به نوشتن دارد، دفترچه خاطرات می‌تواند یک کادو دوست داشتنی برای او در روز ولنتاین باشد. یک ایده عالی برای این‌که او را با این هدیه خود سورپرایز کنید این است که یکی از خاطرات مشترکتان را درون دفترچه بنویسید و یا تعدادی از عکس‌های خاطره انگیزتان را درون آن بچسبانید سپس دفترچه را کادو دهید. در نگاه اول متوجه نخواهد شد که این تنها یک دفترچه معمولی برای نوشتن خاطرات یا یادداشت‌های کوتاه نیست بلکه نشانی از داستان عشقی است که بین شما وجود دارد. تنها زمانی متوجه این موضوع می‌شود که آن را باز کند و یادداشت شما را ببیند

 

جعبه‌ی موسیقی

جعبه‌های خاطره‌انگیز و رویایی قدیمی را که کوک‌شان می‌کردید و برای‌تان آهنگ‌ زیبا و آرامش‌بخشی پخش می‌کردند، یادتان می‌آید؟ ولی این روزها جهان پیشرفت کرده است و می‌توانید در جعبه‌هایی با همان ابعاد، از هزاران موسیقی و امکانات دیگر بهره‌مند شوید. یکی از این جعبه‌های موسیقی قرمز رنگ و عاشقانه را برای زن مورد علاقه‌تان بخرید تا آهنگ‌های خاطره‌انگیز و مشترک‌تان را بارها و بارها به گوش جان‌اش برسانید.

2053917

 

کارت ‌پستال چوبی حکاکی شده

اگر می‌خواهید برای روز ولنتاین کارت پستال هدیه دهید بهترین ایده این است که از کارت پستال‌های چوبی استفاده کنید که تا مدت‌ها ماندگار باشد. علاوه بر ماندگار بودن این  کارت پستال زیبا را می‌شود مانند قاب عکس روی میز یا درون قفسه گذاشت که همیشه جلوی چشم باشد.

 

لوازم آرایشی

اولین چیزی که برای کادو ولنتاین ممکن است به ذهنتان برسد جستجو میان لوازم آرایشی باشد. لوازم آرایشی محبوب همه بانوان است؛ حتی آن‌هایی که به صورت روزانه آرایش نمی‌کنند و ارتباط خوبی هم با آرایش ندارند.

در خرید لوازم آرایش نباید بی گدار بزنید. ست‌هایی که به صورت کادویی طراحی می‌شوند معمولا ظاهر جذابی دارند و در بسته بندی‌های مناسبی هم عرضه می‌شوند. اما برخی از آن‌ها شامل محصولات بلااستفاده‌ای هستند که شاید اصلا کاربرد نداشته باشند. یا این که از یک محصول در دو رنگ در ست قرار داده شده که اضافی باشد.

valentine2

 

یک کیک خوشمزه

اگر فرصت خرید هدیه‌ای خاص را برای این روز پیدا نکرده‌اید می‌توانید با تهیه یا سفارش یک کیک ولنتاین خوشمزه، لحظات عاشقانه خود را شیرین کنید. شاید این یک هدیه ماندگار برای عشقتان نباشد اما مطمئناً طعم آن تا مدت‌ها در خاطرش خواهد ماند. سعی کنید یک کیک با طعم مورد علاقه همسرتان تهیه کنید و از تزیین آن و نوشتن یک پیام عاشقانه روی آن غافل نشوید.

 

 سشوار

اگر آن‌قدر به زن مورد علاقه‌تان نزدیک هستید که بدانید در حال حاضر ممکن است برای خشک کردن و حالت دادن گیسوان زیبای‌اش باید با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم کند، پس خرید یک دستگاه سشوار می‌تواند هم مشکلات وی را حل کند، و هم این‌که شما را بیش از پیش در نظرش دوست‌داشتنی‌تر جلوه دهد.

05

باکس گل جاودان موزیکال

باکس های رویایی قدیمی که موزیک پخش می کردند برای خیلی ها کالایی نوستالژیک به شمار می رود. یکی از انواع کادو ولنتاین برای خانم ها جعبه های موزیکال است. حال چه بهتر که چنین جعبه هایی شامل گل و گیاه نیز که نماد دوست داشتن هستند باشند. گل رز جاودان گل بسیار زیبایی است که به آب نیازی ندارد و طراوت و شادابی خود را برای مدت زمان زیادی حفظ می ‌کند. بنابراین پیشنهاد می کنیم خرید جعبه های گل موزیکال بخصوص باکس گل جاودان موزیکال را در اولویت خود قرار دهید.

 

انواع ادکلن

ادکلن از آن دست هدایای محبوب روز ولنتاین برای دختران است که هیچ وقت از قدیمی نمی‌شود. شاید انتخاب پوشاک یا لوازم آرایشی برای روز ولنتاین دشوار باشد اما یک عطر، به شرط شناخت رایحه دلخواه طرف مقابلتان بهترین هدیه ممکن است.

 

شکلات

شکلات نیز همانند گل جز روسوم کادو برای ولنتاین و این روز شناخته می شود. شکلات با برند نوتلا می تواند هدیه مناسب ولنتاین باشد، البته با تزیین ویژه و خاص همراه باشد، تا عشقتان را سورپرایز کند، به عنوان مثال نقاشی روی شکلات می تواند ایده ی خوبی باشد .

شکلات-ولنتاین-3

 

انگشتر

فارغ از این‌که طلا باشد، نقره باشد یا استیل؛ چنان‌چه آن‌قدر از عشق طرف مورد علاقه‌تان مطمئن هستید که هدیه‌تان را همیشه در دست خواهد داشت، حتما یک انگشتر برای‌اش هدیه‌ بگیرید.

 

عروسک

انتخاب عروسک برای روز ولنتاین می تواند، هدیه مناسبی برای این روز باشد. عروسک تدی که عروسک خاص روز ولنتاین است برای خانم ها هدیه مناسبی است. ولی اگر برای مردان می خواهید هدیه بخرید، عروسک بامزه ای شبیه خودشان بخرید. علاوه بر عروسک تدی،هر عروسک تزئینی دیگر می تواند هدیه مناسب ولنتاین باشد.

7d68481950d01c074711364299f3b97a

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها