|

پسر 14 ساله بعد از لایو با مینا نامداری خودکشی کرد؟

لایو مینا نامداری با یک نوجوان 14 ساله‌ دوباره جنجالی شد و خبر هایی از خودکشی پسر 14 ساله منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

مینا نامداری  که با زندگی در  ترکیه  رفتارهای فساد آوری دارد به گونه ای که خانواده ها حتی جوانان ایرانی با دیدن لایوهایش شاید کنجکاوی کنند اما رفتارهای او را زننده و خارج از عرف و اخلاق می دانند بعد از لایو با پسر 14 ساله ای به عنوان کودک آزار شناخته شد و پسر نوجوان ایرانی هم به شکل نامتعارفی معروف شد.

از شب گذشته اخباری درباره  خودکشی  این پسر 14 ساله انتشار یافت که اما بررسی ها نشان می دهد این ادعاها دروغ بوده است و هیچ خودکشی ای صورت نگرفته است تنها پسر 14 ساله با توجه به آبروریزی خانوادگی اش محدود شده است و اجازه حضور در اینستاگرام را ندارد و شایعه پردازان با توجه به بی خبری از او اخبار خودکشی اش را انتشار داده اند.

مینا نامداری کیست؟

مینا نامدار مدل ایرانی ساکن ترکیه است که به دلیل حواشی که با یکی از بازیکنان فوتبال درست کرده است، معروف شده است. او در اینستاگرام عکس‌هایی از خود را که تقریبا برهنه است، پست می‌کند و به تبلیغ سایت‌های شرط بندی می‌پردازد. چندی پیش هم لایو او با پسر نوجوان جنجالی تازه راه انداخت.

مینا نامدار متولد ۵ آبان ۱۳۶۹ در تهران است. پدر او از تاجران فولاد است و علاوه بر آن به خرید و فروش ملک در تهران می‌پردازد. مینا در منطقه یک تهران به دنیا آمد. آن‌ها خانه دوبلکسی در آن جا داشتند و زندگی مرفهی برای مینا و خواهرش فراهم شده بود.

minanamdar-1024x1024-1-1024x700

مینا تحصیلاتش را در رشته هنر و نقاشی در هنرستان ادامه داد. بعد از اتمام تحصیلاتش او به پیشنهاد دوستانش برای ادامه تحصیل قصد سفر بلژیک را داشت. این کاراو در ابتدا با مخالفت پدرو مادرش مواجه می‌شود، اما بعد از آن که اصرار او را می‌بینند، راضی می‌شوند و مینا با فرستادن مدارک خود به همراه چند نفر از دوستانش عازم بلژیک می‌شود.

دو سالی را در یکی از دانشگاه‌های کشور بلژیک ادامه تحصیل می‌دهد. او که در این سال‌ها بیشتر مشغول خوش گذرانی با دوستانش می‌شود، از درس دور شده و در نهایت از دانشگاه اخراج می‌شود. بعد از اخراج از دانشگاه او مدت زمانی زیادی را نمی‌توانست در بلژیک بماند، به همین دلیل به ترکیه می‌رود و در یکی از خانه‌هایی که پدرش در استانبول خریداری کرده بود، ساکن می‌شود.

مطالب پیشنهادی: مینا نامداری کیست و آیا به ایران دیپورت شده؟

ماجرای لایو جنسی پسر 14 ساله با  مینا نامداری

لایو نوجوان 14 ساله با  مینا نامداری  معروف نشان از عمق فاجعه آن هم از نوع جنسی در میان نوجوانان است. نوجوانانی که بدون هیچگونه نظارتی ساعت ها پشت صفحه های لپ تاپ، تبلت و گوشی موبایل تسخیر شده اند.

فاجعه یعنی او بدون هیچ ترسی در لایو اینستاگرام با یک بلاگر معروف صحبت کند و وقیحانه حرف های جنسی بزند. آن هم در لایوی که هزاران مخاطب آنلاین دارد.

لایو نوجوان 14 ساله با بلاگر معروف و صحبت های جنجالی و جنسی وی شاید یک تلنگری است که یک بار برای همیشه همه ما با هر مسئولیت اجتماعی به فکر یک راه چاره اساسی برای جوانان و نوجوانمان باشیم. نهایت اقدام مسئولان، فیلتر شبکه‌های اجتماعی است شاید مشکل از نهاد خانواده، تربیت‌های مدرسه‌ای و محیط پیرامونی ما هم باشد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها