|

ادعای خانم بازیگر درباره تجاوز به ریحانه پارسا؛ چرا کسی به من تجاوز نکرد؟

صحبت های جنجالی سحر زکریا در پاسخ به ادعای تجاوز ریحانه پارسا و گلشیفته فراهانی.

لینک کوتاه کپی شد

سحر زکریا بازیگر زن مشهور ایرانی در پاسخ به ادعاهای تجاوز ریحانه پارسا و گلشیفته فراهانی و سایر بازیگران زن که این ادعا را مطرح کرده اند گفته که در طول فعالیت خود هیچ مردی به من تجاوز نکرده.

بخش جنجالی صحبت های او آنجاست که خانم زکریا به طور غیر مستقیم گفته که تجاوز در دنیای بازیگری یک اتفاق دو طرفه است....

به طور واضح سحر زکریا به ریحانه پارسا می گوید که تو خودت باعث تجاوز شده ای (اگر ادعای تجاوز صحیح باشد).

البته این اولین بار نیست که سحر زکریا از ریحانه پارسا انتقاد می کند و او چند ماه پیش و بعد از مهاجرت ریحانه پارسا به ترکیه پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: 

«وقتی که اسم هر کسی رو میزار بازیگر بهتر از این نمیشه دقیقا جشنواره پارسال بود این خانم واقعا جاش اونجا بود؟!»

اشاره سحر زکریا احتمالا به ژست های عجیب غریب ریحانه پارسا در جشنواره فیلم فجر است که همان موقع هم بسیار مورد توجه و انتقاد اهالی هنر واقع شد.

file

داستان رابطه نامشروع سحر زکریا با مهران مدیری

اخیرا سحر زکریا به اکثر بازیگران و هنرمندان حمله می کند و لایو های بسیار جنجالی را در اینستاگرام دارد که مردم بر این باورند همه ی اینها برای کسب فالوور است.

البته خانم زکریا بیشتر از همه به مهران مدیری حمله کرده و در واقع شروع این هیاهو و جنجال های سحر زکریا از آنجا شروع شد که مهران مدیری در آثار تازه خود از این بازیگر استفاده نکرد.
 
سحرزکریا-13-768x541
 
زکریا مهر ماه ۹۹ پستی منتشر کرد و نوشت که حرفه او، در پارتی بازی و لابی گری خلاصه می شود. او گفته بود که آقای مدیری که برای او بسیار محترم و عزیز است، پس از عدم موفقیت سریال هیولا، بهتر بود با تیم قبلی خود کار می کردند. سحر زکریا در پستی گفت که امثال او زنده به گور شدند.

فردی به نام محمودی نادی در کامنتی در اینستاگرام نوشته بود که سحر ذکریا در پشت صحنه سریال نقطه چین، درخواست های نامشروع از مهران مدیری داشته ولی مهران مدیری دست رد به سینه سحر زکریا می زند و پست های جنجالی سحر زکریا در روزهای اخیر، بابت تحویل نگرفتن مهران مدیری است!

سحرزکریا-11

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها