|

مردم در انتظار عریان شدن ریحانه پارسا در تخت خواب!

ریحانه پارسا با عریان شدنش نظر کاربران را جلب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

ریحانه پارسا بازیگر مطرح تلویزیون و سینما کشورمان بود.

ریحانه پارسا چند مدتی است که برای این که بر سر زبان ها بیافتد و جذب فالوور کند دست به هر کاری می زند و چندی پیش عکس هایی به صورت عریان از خودش را منتشر کرد.

ریحانه پارسا در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی منتشر کرد که این عکس با بازخورد زیاد کاربران همراه شد و این کاربران در قسمت کامنت این عکس از ریحانه حرف های نامتعارفی نثارش کردند.

در ادامه شما می توانید عکس ریحانه پارسا در تخت خواب را در زیر متن مشاهده نمایید:

reyhaneparsaj_1619192847

خبر های داغ : ریحانه پارسا در ویدیو جدید ساسی مانکن جایگزین الکسیس شد!

ساسی مانکن در واکنش عکس استوری ریحانه پارسا در پیج خود تو استوری گفت: ریحانه جان خیلی فرمونو خوب جلو میبری! ان شالله در کلیپ بعدیم نفر بعد الکسیس از خودت تو کلیپم استفاده می کنم! همچنین ریحانه پارسا در پاسخ گفت: ساسی جان من الان دیگه مدل منتخب شدم و کلی روی هیکلم کار می کنم.

sasy_1615708033 (1)

ریحانه پارسا بازیگر ایرانی که به ترکیه مهاجرت کرده و عکس های مبتذل و پورنی می گذارد این بار کاملا لخت شد. ریحانه پارسا عکسی در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد که این عکس متفاوت تر از عکس های دیگر است و کاملا ریحانه به سیم آخر زده و قصد دارد که یک پورن استار شود. تحلیلگران می گویند: ریحانه پارسا در مدت یک هفته با منتشر کردن عکس های عریانش 500 هزار کاربر را جذب خود کرد.

ریحانه پارسا با منتشر کردن این عکس ها چه از طریق تبلیغات چه از طریق سایت شرطبندی در آمد های نجومی ای را کسب می کند. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • FaryadYuosefi ارسالی در

    واقعا اگه بخوام چندکلام درباره ریحانه پارسابگم اینکه ریحلنه عزیز این ره که تومیروی به ترکستان است جلوپات ونبین آینده واونروزی که دیگه نه اتیپ وبدن سفیدواندام تراشیده ولب وگونه قشنگت خبری نیست وببین ۔۔دلخوش به این به وبه وچه چه ها شدی وپول؟؟؟این شکل انتقام گرفتن ازکی؟خودت یا تلویزیون یا۔۔۔ریاحانه جان لاورکن ماهمون ریحانه نجیب والبته الانم ازدرون نجیبی ولی ظاهرتم نجیب میخوایم دوستت داریم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها