|

رابطه عاشقانه نوید محمدزاده و فرشته حسینی؛ فرشته جانِ نوید شد!

نوید محمدزاده با انتشار پستی عاشقانه فرشته حسینی را جان خود نامید

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز- نوید محمدزاده با انتشار ویدئویی عاشقانه از فرشته حسینی تولد وی را تبریک گفت.

«نوید محمدزاده» ویدئویی مشترک از خود و «فرشته حسینی» منتشر کرده و این هنرپیشه زن سرشناس سینمای ایران را «جان خود» نامیده و تولدش را تبریک گفته است. این دو اخیراً بازی در قورباغه را در کنار هم به پایان رسانده‌اند.

فرشته حسینی بازیگری است از پدر و مادری افغان که در تهران به دنیا آمده است. پیش از این اما شایعاتی از ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی مطرح شده بود.

حواشی اخیر نوید محمدزاده و فرشته حسینی

عکس جدید و حاشیه سازی از نوید محمدزاده بازیگر مشهور سینمای ایران در اینستاگرام منتشر شد. عکس جنجالی از ست کردن نوید محمدزاده و فرشته حسینی اخیرا تبریک تولد فرشته حسینی به نوید محمدزاده با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی همراه بوده است؛ این در حالی است که بین بازیگران چنین […]

fereshte-navid-vaghtesobh

قصه نوید محمدزاده و فرشته حسینی از کجا شروع شد؟

در اواسط اسفند پارسال نوید محمد زاده که مجرد است، زیر عکس فرشته حسینی از ایموجی قلب استفاده کرد. فرشته حسینی هم عکسی از او را استوری کرد و ایموجی قلب گذاشت.

البته باید در نظر داشت که در میان بخشی از هنرمندان و بازیگران تئاتر و سینما کمی این مسائل عادی است و ممکن است صرفا یک مساله عادی باشد.

وقتی فرشته و نوید با هم ست می کنند!

کاربران شبکه های اجتماعی تصاویری را کنار هم قرار داده اند و به این نتیجه رسیده اند که نوید محمدزاده و فرشته حسینی بازیگران مشهور لباس های مشترکی دارند (یا با هم ست کرده اند و یا لباس ها یکی است).

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها