|

محصولات شیشه ای در طرح ها و ضخامت های متنوع

یکی از محصولات شرکت رامادر، ساخت انواع حمام شیشه ای در سرویس بهداشتی های کوچک یا حمام های بزرگ است که موجب جداسازی فضای دوش از بخش های…

لینک کوتاه کپی شد

شیشه یکی از متریال های پرکاربرد در صنعت معماری و طراحی داخلی ساختمان است که به دلیل جلوه خاصی که به محیط می بخشد و باعث بزرگتر دیده شدن محیط مسکونی یا ادارات می شود، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. استفاده زیاد از شیشه برای ساخت انواع محصولات شیشه ای مانند درب، پنجره، درب اتوماتیک، پارتیشن شیشه ای و... باعث شده است که تولید کنندگان زیادی اقدام به ساخت انواع شیشه با کیفیت و طرح های متنوع کنند. یکی از شرکت های بزرگی که در زمینه تولید و ساخت انواع شیشه و محصولات شیشه ای فعالیت می کند، شرکت رامادُر است که از سال 1375 با تولید انواع شیشه سکوریت و محصولات شیشه ای در  طرح ها و ضخامت های متنوع توانسته است مورد توجه معماران و شرکت های بزرگ طراحی داخلی ساختمان قرار بگیردو رضایت بسیاری از مردم را در سطح داخلی و بین المللی بدست آورد. در ادامه به توضیح چند نمونه از محصولات پر فروش و کاربردی شرکت رامادُر می پردازیم.

 

ساخت انواع تراس شیشه ای

تراس ها یکی از بخش های پر کاربرد در ساختمان هستند که باعث ورود هوای آزاد و نور طبیعی به داخل می شوند. تراس ها ابعاد مختلفی دارند و در صورتی که بزرگ باشند، می توانند به عنوان یک حیاط کوچک یا فضایی برای استراحت و آرامش مورد استفاده قرار بگیرند. در بسیاری از خانه های آپارتمانی از تراس ها برای نگهداری گیاهان و پخت غذا استفاده می کنند که تمام این کارها فقط در فصول آفتابی و در هوای ملایم امکان پذیر است. زیرا در فصل زمستان تراس ها به دلیل بارش برف و باران خیس می شوند و قابل استفاده نیستند. بر همین اساس معماران و طراحان داخلی با استفاده از شیشه، اطراف تراس را پوشش می دهند تا حتی در فصل زمستان هم قابل استفاده باشند. شرکت رامادر یکی از شرکت هایی است که به ساخت انواع تراس شیشه ای به صورت ثابت و متحرک، با استفاده از شیشه سکوریت شفاف، شیشه سندبلاست شده و شیشه لاکوبل رنگی می پردازد. شرکت رامادُر برای بالکن های شیشه ای کوچک از درب های کشویی استفاده می کند تا فضای کمتری از بالکن اشغال شود. این شرکت تا به حال بیش از 26000 پروژه را در زمینه ساخت انواع محصولات شیشه ای مانند تراس شیشه ای، درب شیشه ای اتوماتیک، شیشه سکوریت و... به ثبت رسانده است.

01

 

 

انواع پارتیشن شیشه ای در محیط مسکونی و ادارات

پارتیشن شیشه ای محصولی است که سبب جداسازی فضاهای مختلف از یکدیگر و ایجاد فضای جدید می شود. از پارتیشن شیشه ای برای جداسازی اتاق کارمندان و ایجاد بخش های جدید در محیط کاری و جداسازی اتاق خواب یا هال و پذیرایی در محیط های مسکونی استفاده می شود. شرکت رامادر یک شرکت پیشرو در زمینه ساخت انواع پارتیشن های شیشه در طرح های مختلف به صورت فریم دار، بدون فریم، دوجداره، تک جداره، پارتیشن اداری، ایتالیایی و... است که با استفاده از شیشه سکوریت با ضخامت بالا و شیشه لمینت اقدام به ساخت انواع پارتیشن شیشه ای شفاف و نادید می کند. پارتیشن های شیشه ای در دو نوع ثابت و متحرک به سلیقه مشتری ساخته می شوند و کسانی که قصد جابه جایی یا تغییر مکان پارتیشن را دارند می توانند از پارتیشن متحرک در محیط مورد نظر استفاده کنند. از جمله مزایای پارتیشن شیشه ای عایق بودن آن در برابر حرارت و صدا است. استفاده از شیشه های ضخیم برای ساخت پارتیشن شیشه ای علاوه بر ورود نور و روشن شدن فضا، به عنوان عایق صوتی عمل کرده و مانع از سرد شدن هوا و ورود صداهای بلند به داخل محیط می شود. اگر قصد خرید پارتیشن شیشه ای را دارید با مراجعه به سایت شرکت رامادُر و کمک کارشناسان شرکت  با انتخاب نوع شیشه و مدل پارتیشن، برای خرید اقدام کنید.

 

0

 

ساخت انواع حمام شیشه ای در منزل مسکونی

یکی از محصولات شرکت رامادر، ساخت انواع حمام شیشه ای در سرویس بهداشتی های کوچک یا حمام های بزرگ است که موجب جداسازی فضای دوش از بخش های دیگر می شود. ساخت حمام شیشه در محیط های مسکونی از پخش شدن آب به بخش های دیگر در هنگام دوش گرفتن جلوگیری می کند و مانع از رشد بسیاری از میکروب ها و قارچ ها می شود. شرکت رامادر با داشتن کادری مجرب از طراحان و سازندگان حرفه ای اقدام به ساخت انواع حمام شیشه ای در سایز مختلف با استفاده از شیشه های نشکن و ابزار یراق وارداتی از کشور ترکیه می کند. حمام شیشه ای به صورت شفاف و نادید با استفاده از شیشه های سندبلاست شده و شیشه سکوریت ساخته می شود. در شرکت رامادُر برای استحکام بیشتر حمام شیشه ای از فریم هایی از جنس آلومینیوم یا فولاد استفاده می کنند که مقاومت شیشه ها را در برابر زلزله و فشار چند برابر می کند.

 

ساخت انواع درب شیشه ای اتوماتیک

یکی از پروفروش ترین محصولات شرکت رامادر، درب های شیشه ای اتوماتیک است که در بسیاری از فروشگاه ها، ادارات، سازمان ها، بیمارستان و مغازه ها مورد استفاده قرار می گیرند. درب های شیشه ای با استفاده از نیروی برق و به صورت اتوماتیک کار می کنند. شرکت رامادر تا به حال پروژه های زیادی را در زمینه ساخت انواع درب شیشه ای اتوماتیک در مدل های چشمی، کشویی، دوار، تلسکوپی و... انجام داده است. یکی از پرکاربردترین درب های شیشه ای اتوماتیک، درب اتوماتیک کشویی است که در شرکت رامادر با استفاده از شیشه های سکوریتی با ضخامت بین 8تا 20 میلی متر و ابزار یراق و فریم های وارداتی ضد زنگ به ساخت آن در کمترین زمان می پردازد.

 

کلام آخر...

شرکت رامادر یکی با سابقه ترین شرکت هایی است که از سال 1375 در زمینه ساخت انواع محصولات شیشه ای فعالیت می کند و توانسته از پروژه های زیادی را در سطح داخلی و بین المللی به ثبت برساند. شرکت رامادر آماده پذیرش سفارشات از سراسر کشور در زمینه ساخت محصولات شیشه ای است و شرایط آسانی را برای کسانی که خارج از شهر تهران حضور دارند، فراهم کرده است. با مراجعه حضوری به شرکت رامادر یا مراجعه به سایت این شرکت و کمک کارشناسان آن می توانید در هر استانی که باشید، در کمترین زمان برای خرید محصولات شیشه ای اقدام کنید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی