|

در کدام فصل به جزیره کیش سفر کنیم؟

لازمه یک سفر مهیج و دیدنی به کیش اطلاع داشتن از وضعیت آب و هوا، تاریخ و زمان برگزاری جشنواره‌ ها، بازه های زمانی مناسب برای انجام بازی های…

لینک کوتاه کپی شد

سفر به کیش می تواند خستگی دوران کرونا را از تن و بدن هر ایرانی به در کند. بعد از دوران کرونا بلیط هواپیما را به مقصد جزیره زیبای کیش رزرو نمایید و با مراجعه به این جزیره خاطرات شیرینی را برای خود و خانواده رقم بزنید. قبل از دوران کرونا جزیره کیش یکی از پرطرفدارترین و پربازدیدترین جزیره های ایران به شمار می رفت. این جزیره هر روز مسافران بسیاری را از سراسر جهان به خود می دید.

لازمه یک سفر مهیج و دیدنی به کیش اطلاع داشتن از وضعیت آب و هوا، تاریخ و زمان برگزاری جشنواره‌ ها، بازه های زمانی مناسب برای انجام بازی های ابی در عروس خلیج فارس و فصل مناسب انجام تفریحات آبی است.

در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با بهترین بازه های زمانی در فصول مختلف به کیش را آشنا کنیم. در این مطلب به شما خواهیم گفت که در فصل های مختلف سال چگونه سفر کنید که ارزان ترین بلیط هواپیما به مقصد کیش را تهیه کنید و در کنار ارزانی بتوانید از این جزیره نهایت استفاده از تفریحات را انجام دهید. اگر قصد دارید بعد از اتمام دورنا کرونا به کیش سفر کنید، این مطلب که 7 دقیقه از وقت شما را به خود اختصاص می دهد را مطالعه نمایید.

21

مسافرت به شهر کیش در فصل بهار

یکی از مواردی که در سفر به کیش باید آن را در نظر داشته باشید، آب و هوای آن است. آب و هوای شهر کیش در فصل بهار معتدل و ملایم خواهد بود. بهترین زمان تهیه بلیط هواپیما به مقصد کیش در فصل بهار اردیبهشت و خرداد است. در این بازه زمانی می توانید به کیش سفر کنید و از آب و هوای زیبای آن نهایت لذت را ببرید. ماه های اردیبهشت و خرداد مختص شنا کردن در آب های جذاب و بی نظیر خلیج فارس و استفاده از بازی های آبی است.

جزیره کیش در ماه های خرداد و اردیبهشت به نسبت فروردین گردشگران کمتری را به خود می بیند. به یاد داشته باشید قبل از سفر به کیش در ایام تعطیلات عید حتما رزرو بلیط هواپیما به مقصد کیش را قبل از تعطیلات انجام دهید و هتل مورد نظر خود را رزرو کنید.

مسافرت به شهر کیش در فصل تابستان

جزیره کیش در فصل تابستان آب و هوایی گرم و شرجی دارد. سفر در تابستان به کیش معمولا با رطوبت بالایی همراه است. اگر دوست دارید در آب و هوایی بی نظیر به کیش سفر کنید، اواخر شهریور را انتخاب کنید. شهریور دوست داشتنی ترین فصل تابستان است که در آن می توانید به کیش سفر کنید.  تابستان به دلیل داشتن آب و هوایی گرم و شرجی ارزان ترین فصل سفر به این جزیره است.

بلیط هواپیما در تابستان ارزان تر از سایر روزها خواهد بود. این ارزانی را می توانید در هتل ها و مراکز گردشگری ببیند. به دیل نبود متقاضی در فصل تابستان بسیاری از هتل ها و مراکز گردشگری خدمات خود را با تخفیف شگفت انگیزی ارائه می کنند.

20

مسافرت به شهر کیش در فصل پاییز

در اوایل فصل پاییز می توانید در دریای زیبای خلیج فارس شنا کنید و از آب و هوای بی نظیر این جزیره لذت ببرید. آب و هوای کیش در فصل پاییز معتدل و ملایم خواهد بود. این جزیره در فصل پاییز به دلیل شروع مدارس بسیار خلوت تر از تابستان خواهد بود. تنها بدی که جزیره کیش در فصل پاییز دارد، دریای طوفانی آن است. قبل از رزرو بلیط هواپیما کیش در فصل پاییز به آب و هوای آن توجه کنید. در فصل پاییز می توانید از تفریحات آبی جزیره کیش مانند غواصی، قایق سواری، پاراسل شاتل و فلای برد لذت ببرید.

مسافرت به شهر کیش در فصل زمستان

شاید باورتان نشود اما بهترین آب و هوای جزیره کیش در فصل زمستان و ما بین ماه های دی تا فروردین است. در فصل زمستان تمام شهرهای ایرانی در سرما به سر میبرند اما آب و هوای کیش در زمستان همچون بهاری دل انگیز است. فصل زمستان محبوب‌ترین فصل برای سفر به کیش در میان گردشگران داخلی و توریستان خارجی است.

"ماه اسفند یکی از موقعی است که در کیش خبری از شلوغی و ازدیاد جمعیت نیست. شما به راحتی می توانید در این ماه خرید بلیط هواپیما به مقصد کیش را انجام دهید و به دور از شلوغی ها جاذبه های بی نظیر عروس خلیج فارس لذت ببرید. در فصل زمستان و پاییز اکثر خانواده ها مشغول کار و اکثر افراد خانواده ها در حال تحصیل هستند از این رو این فصل در کیش شلوغی زیادی نخواهد داشت. در این فصل علاوه بر خلوت بودن، ارزانی را نیز تجربه خواهند کرد." (منبع)

سفر در زمان کرونا را فراموش کنید

حتی الامکان سفر در زمان کرونا را فراموش کنید. سفر در این بازه زمانی می تواند جان شما و سایر مسافران را به خطر می اندازد. عزیزان کادر درمان در بیمارستان ها تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند شر این ویروس را از سر کشور عزیز ایران برهانند.

بیایید با ماسک زدن و اصول پروتکل بهداشتی به این عزیزان کمک کنیم.

خرید بلیط هواپیما از سایت های معتبر

بعد از تعطیلات کرونا اگر مایل به سفر به کیش بودید، از سایت های معتبر بلیط هواپیما بلیت مورد نظر خود را خریداری کنید. علی بابا، تیک بان، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت های بلیط هواپیما در ایران هستند.

این سایت تیک بان است که توانسته با ارائه خدمات هوشمند و ارزان از سایر رقبا سبقت بگیرد.

تیک بان به عنوان بهترین سایت خرید بلیط هواپیما توانسته است با بیش از 900 ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری نماید. این سایت فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی، زیر مجموعه شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ بوده که دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها