|

ارزش سهام عدالت امروز 8 دی ۹۹؛ سهام عدالت چند دلار می ارزد؟

ارزش سهام عدالت امروز دوشنبه 8 دی چقدر است و آیا روند منفی بازار ادامه می یابد؟

لینک کوتاه کپی شد

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران(دو شنبه 8 دی ماه 99)،  ارزش هر برگه سهام عدالت 490 هزارتومانی دارندگان این سهام به 10 میلیون و هفتصد و شصت هزار تومان رسید.  

سهام عدالت درحالی به رقم فوق رسیده که تاکنون افزایش سهام شرکت های فولاد خوزستان، پالایشی تهران و اصفهان ازسوی سازمان بورس و اوراق بهادار اعمال نشده است چراکه در صورت اعمال این افزایش سهام، ارزش سهام عدالت چیزی حدود 11.9 میلیون تومان خواهد شد.

شاخص کل بازار بورس نیز با حدود 18 هزار واحد رشد،  به رقم 1.437.141 واحد رسید.

شاخص کل بازار بورس نیز با حدود 18 هزار واحد رشد،  به رقم 1.437.141 واحد رسید.

بانک‌ها کی کارت اعتباری سهام عدالت می‌دهند؟

در حالی که قرار بود از اول دی ماه بانک‌ها معادل ۵۰ درصد ارزش روز سهام عدالت را بابت وام با نرخ سود ۱۸ درصد و دوره بازپرداخت سه‌ساله، به‌صورت کارت اعتباری پرداخت کنند اما این طرح هنوز به مرحله اجرایی نرسیده است. محمود حسنلو، مدیر فنی سهام عدالت، خبر ارائه این کارت اعتباری از اوایل دی ماه را رد می‌کند و به «دنیای‌اقتصاد» می‌گوید از ابتدا روز معینی برای این کار مشخص نشده بود چون کار زمانبری است اما پیش‌بینی می‌شود تا پایان دی‌ ماه بانک‌های بزرگ این کارت‌های اعتباری را به دارندگان سهام عدالت بدهند.

چرا ارزش سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند بیشتر است؟

اکبر حیدری سخنگوی شرکت‌های سرمایه گذار استانی سهام عدالت با بیان اینکه ارزش سهام عدالت سهامدارانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند بیشتر از روش مستقیم است، افزود: سهامداران در روش غیر مستقیم، علاوه بر سهام ۳۶ شرکت بورسی، بطور متوسط ۱۲۵ هزار سهام شرکت سرمایه گذاری استانی را هم در سبد دارایی خود دراند که همین امر، سهام عدالت آن‌ها را در مقایسه با روش مستقیم، ارزنده‌تر کرده است

وی با بیان اینکه سهام عدالت ارزشمند است گفت: تاکید بسیاری از مسئولان بر نگهداری سهام عدالت است، زیرا ارزش ذاتی سهام عدالت بسیار بالاتر از قیمت فعلی است.

حیدری ادامه داد: از ۴۹ میلیون نفر دارنده سهام عدالت، ۱۹ میلیون نفر روش مدیریتی مستقیم و ۳۰ میلیون نفر، روش مدیریتی غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • امیر ارسالی در

    ۶۰درصدسهام چندارزش دارد چرا کسی نیست پیگیریهای عدالت باشد دیدگاه چه بنویسم بدبختی خودم کارگری خودم پول نان خشک ندارم دیسک کمرازکارگری چی بنویسم واگذار کسی که باعث اذیت میشه بخدا به قران

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها