|

سیامک نعمتی: از استوری استقلالی‌ها اسکرین گرفتیم برای جواب دادن در دربی!

هافبک پرسپولیس از لحظات حسرت آور فینال لیگ قهرمانان صحبت می‌کند و مدعی است تیمش بار دیگر قادر خواهد بود شانس دستیابی به این جام را به دست ب…

لینک کوتاه کپی شد

سیامک نعمتی که فینال لیگ قهرمانان سال 2018 در آزادی را به دلیل محرومیت از دست داده بود، انتظار داشت این حسرت بزرگ را در فینال و برابر اولسان خاتمه دهد. با این حال تیمش با دو پنالتی که با VAR مشخص شد، دستش از جام کوتاه ماند. او از لحظاتی می‌گوید که تیمش قصد داشته به این حسرت بزرگ خاتمه دهد و در آن ناکام مانده و البته صحبت‌های مهم او خطاب به بازیکنان رقیب است که بعد از شکست تیمش استوری‌هایی کنایه آمیز علیه پرسپولیس گذاشتند. استوری‌هایی که برای پرسپولیسی‌ها اسکرین شده تا در تقابل با آنها انگیزه بزرگی برای اثبات توانایی خود داشته باشند.

 

فاصله افتادن بین نیمه نهایی تا فینال به ضرر ما شد

ما بعد از یک فصل خیلی خوب که داشتیم توانستیم چهارمین قهرمانی را به دست بیاوریم. جابجایی زیادی داشتیم و نفرات زیادی از ما جدا شدند و نفرات زیادی هم به تیم اضافه شدند. در آسیا خیلی زود با هم هماهنگ شدیم و رویداد خیلی خوب برای پرسپولیس رقم زدیم و با نتایج خوب بار دیگر به فینال صعود کردیم. فاصله زیادی که تا فینال ایجاد شده بود شرایط را برای ما سخت کرده بود. کیفیت زمین تمرین و شرایط فاصله زمانی باعث شد تا کار سخت شود. اگر این فاصله وجود نداشت و البته بازی‌های ما هم در لیگ ایران لغو نمی‌شد از نظر بدنی و روانی در شرایط بهتری قرار می‌گرفتیم و شاید اتفاق دیگری برای ما رقم می‌خورد. متاسفانه 17 روز بازی نکردیم و این کار را برای ما سخت کرده بود.

 

هر دو فینال حسرت بود، فینال آزادی بیشتر

هر دو فینال برای من حسرت بزرگی بود. در فینال قبلی من در بازی برگشت و در استادیوم آزادی حضور نداشتم و قطعا آن بازی برایم حسرت بزرگتری بود. خیلی دوست داشتم در آن بازی حضور داشته باشم ولی متاسفانه نشد. روز مسابقه نتوانستیم قهرمانی را در آزادی به دست بیاوریم. همه سعی و تلاش کردند تا قهرمانی را بعد از نزدیک به سه دهه به ایران بیاورند. خیلی حسرت بزرگی شد. امیدوارم، امیدوارم که بار دیگر با تیم خیلی خوب در آسیا موفق شویم و بار دیگر فینالیست شویم و اینبار قهرمانی را به دست بیاوریم.

 

چهار گل از نقطه پنالتی خوردیم و جام رفت

در طول مسابقات چهار گلی که خوردیم از نقطه پنالتی بود. یک مقدار شاید کم تجربگی بود. پنالتی هم در بازی اتفاق می افتد. VAR این سری به ضرر ما شد و داور بعد از مشاهده دوباره صحنه، پنالتی را به ضرر ما گرفت. ما می توانستیم این بازی را به نفع خودمان تمام کنیم اما متاسفانه اتفاقاتی افتاد که شرایط برای ما سخت شد. واقعا یک حسرت بزرگ برای ما شده چرا که لیاقت آن را داشتیم اما متاسفانه رقم نخورد.

92

باید به مهدی شیری کمک کنیم این تفاوت ما با دیگر تیم‌هاست

فشار صد درصد زیاد بود. بزرگترین بازی برای باشگاه پرسپولیس بود و برای هر کسی اتفاق می افتاد شرایط سخت می شد. همه ما باید به مهدی کمک کنیم تا فراموش و جبران کند. باید این اتفاق را از ذهن همه پاک کنیم و یک اتفاق بزرگ را اینبار شکل دهیم و ما کاملا به این مساله امیدوار هستیم. ما یک تیم هستیم و همین مساله عاملی بوده تا به موفقیت برسیم. این اتفاق می‌توانست برای هر بازیکن دیگری بیفتد و ما در کنار هم هستیم و این تفاوت ماست.

 

قهرمانی آسیا برای پرسپولیس دور از دسترس نیست

خیلی دوست داشتم که قهرمان آسیا شویم. قهرمانی آسیا خیلی لذتبخش است و عنوان بزرگی است. مخصوصا اینکه در ایران تیمی نتوانسته قهرمان آسیا شود. مطمئن هستم می توانم این کار را در آینده شکل دهیم. باید با تمرینات و تلاش بیشتر و البته تیمی فوق العاده وارد آسیا شویم و قهرمانی را به دست بیاوریم. به نظرم این اتفاق برای پرسپولیس دور از دسترس نیست و باید برای آن بجنگیم.

168146_619

بازیکنان ما محروم نبودند قهرمان می‌شدیم

بعد از بازی صحبت درباره این مسائل خیلی آسان است و خیلی چیزها می‌شود گفت اما باید شرایط را دید. کادرفنی در آن زمان صلاح دانست که من در پست هافبک به میدان بروم. به خاطر اینکه ما در پست هافبک کمبود بازیکن داشتیم. سه بازیکن محروم داشتیم و یک بازیکن دیگر که در آسیا از ما جدا شده بود و این شرایط را برای بازیکنان و کادرفنی سخت کرده بود. به نظرم اگر بازیکن محروم نداشتیم قطعا قهرمان می شدیم.

 

اینکه برای خوشایند هواداران استوری بگذارند اصلا خوب نیست

این یک بازی ملی بود و شکست ما به نظرم جای خوشحالی نداشت. این قهرمانی افتخارش برای کشور ایران و لیگ ایران بود. به نظرم یک مقدار بیش از حد هواداران تیم های دیگر علیه پرسپولیس کل کل کردند و در فضای مجازی این رفتار قشنگ نبود. پرسپولیس تا اینجا هم کار بزرگی کرد که در فینال حضور پیدا کرد و توانست از سد رقبای بزرگ منطقه غرب آسیا عبور کند و با شایستگی در فینال حاضر شد. به نظرم کری خواندن و کل کل بیش از حد زیاد شده و به مسیر خوبی پیش نمی رود و به سمت بی ادبی و بی احترامی می رود. فکر می کنم این کری‌ها هر چقدر کمتر شود، احترام نسبت به هم بیشتر می شود. این خوب نیست که بازیکنان هم علیه هم حرف بزنند. بازیکنان با هم دوست داشتند و اینکه برای همسو شدن با هواداران و خوشایند یک عده، حرف هایی بزنند که جنبه بی احترامی باشد اصلا خوب نیست. فضای مجازی کاملا روی کری ها تاثیر می گذارد و هر روز بدتر می شود.

 

از بهترین امکانات وارد باتلاق شدیم

ما از بازی برگشتیم که در بهترین امکانات و بهترین استادیوم بازی می کردیم و آمدیم در شهر قائمشهر با این تیم دوست داشتنی و هواداران پرشور. تیمی که بازیکنان فوق العاده ای دارد و به طور کلی مازندران بازیکنان فوق العاده ای دارد. اصلا در شان این استان و خصوصا این تیم نیست که در این زمین بازی کند. نگاه کنید که هر دو تیم فقط زیر توپ بزنند یا از ضربات ایستگاهی اسفتاده کنند. این کار برای ما سخت شد. اینکه از بهترین امکانات ناگهان وارد یک زمین شوید که باتلاق است و اصلا نمی‌شد توپ را چرخاند واقعا به ضرر ما و حتی نساجی شده بود و امیدوارم شرایط حداقل برای ادامه مسابقات برای آنها بهتر شود.

 

گل را احمد زد؛ گل را تیم زد

گل به اسم احمد است و او در لحظه آخر به توپ ضربه زد و گل شد. من همان لحظه اصلا به این فکر نمی کردم که چه کسی زده و مهم گل زدن تیم بود. اینکه بتوانیم گل تساوی را بزنیم و بعد هم گل برتری که البته نتوانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم. فرقی نمی کند چه کسی گل بزند و مهم نتیجه گرفتن تیم است. ما به اینکه چه کسی گل بزند فکر نمی‌کنیم و گل را تیم زد. چه من بزنم چه احمد و چه هر بازیکن دیگری، تنها برای موفقیت تیم تلاش خواهیم کرد.

 

جواب استوری‌ها بماند در زمین و بعد از قهرمانی

شرایط تیم در لیگ خوب است و مطمئن باشید ما امسال هم برای قهرمانی خواهیم جنگید و چیزی جز این هدف را دنبال نمی‌کنیم و از آن کوتاه نمی‌آییم. شرایط خوبی در ادامه خواهیم داشت و با کسب نتیجه خوب طی دیدارهای باقیمانده و خصوصا معوقه‌مان به دنبال این هستیم تا به صدر جدول برسیم و با ادامه این مسیر در کنار هواداران‌مان بار دیگر جشن قهرمانی بگیریم و کری خودمان را در زمین بخوانیم نه در فضای مجازی و با حرف‌های زشت و بی احترامی.

 

امیدوارم انگیزه خوشحالی موفقیت شخصی‌شان باشد نه شکست ما

بازی با استقلال با توجه به اینکه این حساسیت وجود داشته و برای هواداران، بازیکنان و خود باشگاه مهم است، همیشه جذابیت خاصی است و از اهمیت بالایی برخوردار است. فعلا تمام تمرکز ما روی بازی های قبل از دربی است. باید ابتدا برابر ذوب آهن قرار بگیریم و بعد سپاهان و انشاالله با کسب نتیجه خوب از این دو بازی آماده بازی با استقلال خواهیم شد. مطمئن باشید تمام سعی و تلاش خودمان را خواهیم کرد حداکثر امتیازات را از این بازی ها بگیریم. همانطور که گفتم ما افتخار می‌کنیم که بزرگترین تلاش خودمان را برای شادی هواداران‌مان و حضور در فینال انجام دادیم. آن استوری‌ها هم در خاطرمان مانده و انگیزه بزرگی شده تا اینبار شکست ما باعث خوشحالی دیگران نشود و امیدوارم این تیم‌ها نیز به موفقیت برسند تا انگیزه شخصی برای خوشحالی داشته باشند.

 

کجا می‌رفتم بهتر از پرسپولیس؟

من تا پایان فصل قرارداد داشتم و تمدید کردم. امسال در خدمت پرسپولیس بودم و یک فصل دیگر هم تمدید کردم. از همه کادرفنی و مدیریت ممنون هستم که به من لطف داشتند و اجازه تمدید قرارداد به من دادند. پیشنهادات دیگری هم بود اما من قلبی پرسپولیس را دوست داشتم و خوشحالم الان تا سال 1401 در خدمت این تیم هستم و می‌توانم به آن خدمت کنم و کجا بهتر از اینجا اصلا؟

سیامک+نعمتی

 

منبع: ورزش 3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها