|

ماجرای می بوسمت حمید لولایی و نعیمه نظام دوست؟ + ویدیو

ماجرای می بوسمت حمید لولایی و نعیمه نظام دوست چیست؟ سوتی حمید لولایی بازیگر مطرح کشور حاشیه ساز شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ویدیو منتشر شده توسط نعیمه نظام دوست بازیگر مطرح سینما به همراه حمید لولایی در رشت حاشیه ساز شد. نعیمه نظام دوست تولد حمید لولایی را به صورت حضوری تبریک می گوید و وی در جواب تبریک می گوید بعد برنامه می بوسمت. در ادامه شما می توانید این ویدیو را در زیر متن مشاهده کنید:

 

 

تمامی خبر های مهم روز را در سایت شایانیوز دنبال کنید.

بیوگرافی

  • نام :نعیمه 
  • نام خانوادگی :نظام دوست 
  • تاریخ تولد :1353/8/23
  • محل تولد :تهران
  • مدرک تحصیلی :دیپلم علوم تجربی ، فوق دیپلم تصویر برداری
نعیمه نظام دوست متولد 23 آبان ماه 1353 در تهران می باشد و 42 سال سن دارد.
نعیمه نظام دوست دارای دیپلم علوم تجربی است. او از سال 1370 کار بازیگری را در گروه های آزاد تئاتر آغاز کرد، سپس در مجموعه نوروز 72 بازی کرد. نظام دوست به طور حرفه ای با ساعت خوش و در سال 73 وارد عرصه بازیگری شد.در دوران نوجوانیبیشتر عصبانی بودم تا خوشحال یعنی دوران بلوغ عصبانی ای داشتم چون شرایط و فضای زمانه من را عصبی می کرد با اینکه بدآموزی دارد اما مدرسه را زیاد دوست نداشتم (باخنده) نمی توانم دروغ بگویم، دوست دارم آدم ها با واقعیت ما آشنا شوند.من خیلی شر بودم یعنی بیشتر پسر بودم تا دختر و بیشتر پسرانه زندگی می کردم.

naeemehnezamdoost_1585129890

غذای  مورد علاقه

در میان غذاهای محبوبم رتبه اول برای کباب ترش است یعنی هرجا بروم اولین انتخابم کباب ترش است. من چاشنی و ترکیباتی که باعث ترشی این کباب می شود را بسیار دوست دارم. بعد از آن هم به سیرواویج علاقه دارم
naeemehnezamdoost_1572433153

شغل دوم نعیمه نظام دوست

اگر دقت کنید اکثر بازیگران شغل دومی هم برای کسب درآمد دارند چون نمی ت وان روی بازیگری بعنوان منبع درآمد حساب کرد به همین ترتیب من هم یک مزون کوچک لباس دارم که هر از گاهی از این طریق دوستانم را هم می بینم فعلا به اندازه یک آب باریکه درآمد برایم داردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها