|

خانومای بازیگری که هنوز ایرانن اما پوشش هایی منشوری دارند؛ به کجا چنین شتابان!

donia madani shayanews

موضوع پوشش خانمای بازیگر ایرانی تبدیل به سوژه ای برای حاشیه سازی و شهرت آن ها شده که حتی بعضی از آن ها در ملا عام هم با تیپ هایی ناجور میان.

لینک کوتاه کپی شد
1

دنیا مدنی بازیگر شناخته شده ایرانی می باشد که احتمالا اگر از بینندگان سریال های تلویزیونی باشید ایفای نقش او را در نقش فرناز سریال "رهایم نکن" دیده اید. این بازیگر جوان چندان سابقه زیادی در سینما و تلویزیون ندارد اما فعالیت خوبی در تئاتر دارد.

به گزارش«شایانیوز» دنیا مدنی در اینستاگرام بسیار اکتیو است و تصاویر بسیار زیادی از منتشر می کند. اما خانم بازیگر به تازگی عکسی از خودش پست کرد که کاملا شال به جای سر بر دور گردنش انداخته بود. این تصویر با نظرات مختلفی همراه بود و برخی به این نکته اشاره داشتند و انتقاد کردند برخی هم بهدسته اولی گفتند بتوچه و این حرفا!

doniamadaniii_1645175427

شبنم فشادجو و پگاه آهنگرانی در کانادا

اما از طرفی شبنم فرشادجو که مدت هاست در کانادا در حال گشت و گذار می باشد تصاویری هم منتشر میکرد که چندان حجاب درست حسابی نداشت اما به تازگی عکسی از او همراه با پگاه آهنگرانی پخش شده است که پگاه خانم هم روسری را به جای سر دور گردن نداخته اند!

ظاهرا خانم های بازیگری که هنوز کشف حجاب نکردند هم خیلی ریز و مجلسی بیخیال این موضوع شده اند که بعید است با مواردی که از تیپ های ناجور خانم های بازیگر در مراسمات سینمایی دیده شده، به این بازیگران هم گیری داده شود! در ادامه تصاویر را مشاهده می کنید.

cinema.ketab.iran_1645171313

ترلان پروانه از نامتعارف ترین پوشش ها در مراسمات سینمایی

اما همانطور که گفتیم این نوع شُل حجابی در مراسمات سینمایی نیز به راحتی انجام میشد و کسی کاری به کار کسی نداشت. به طور مثال پوشش هایی که ترلان پروانه در اکران های مختلف داشت و خانم بازیگر به گونه ای تیپ خود را انتخاب میکرد که نه تنها سوژه ای برای کاربران و عکاسان شود بلکه کلی نظر از سوی افکار مریض روانه خانم بازیگر شد .

شاید شما هم از دسته مخاطبینی باشید که بگویید پوشش هر شخص به خودش ارتباط دارد اما نظر برخی دیگر از مخاطبین این نیست و آن ها بر این عقیده اند که سلبریتی ها الگو هستند و باید مراقب اعمال پوشش و رفتار خود باشند!

برخی دیگر هم میگویند چرا محدودیت در سینمایی ها اونقدری کم شده که به راحتی با پوشش های نه چندان جالب ظاهر میشن اما برای مردم این گونه نیست! در ادامه نمونه هایی از تصاویر ترلان پروانه را مشاهده می کنید.

cinema.galllery_1638629566

sabafeizabadii_1639661236

Untitled

لیندا کیانی سوژه ای ناجور برای عکاسان

از دیگر موارد دیده شده که زیاد به چشم کاربران اومد استایل های لیندا کیانی در مراسمات مختلف سینمایی بود که این روزها خانم کیانی خیلی خیلی زیاد هم در این مراسمات حضور داشت و هربار هم با تیپی جدید و فکر شده ظاهر شد.

اما لیندا کیانی نیز چندان به حجاب علاقه ای ندارد و خانم بازیگر هربار باید نکته ای نامتعارف در استایل خود داشته باشد. یکبار با دامنی کوتاه و پای برهنه ظاهر شد بار دیگر با تنها با یک پافر بسیار کوتاه و شلوار جذب!

لیندا کیانی در این مراسم اونقدری پافرش کوتاه بود که حتی به سختی میشنست چون قطعا موذب بود جلوی دوربین های تیزبین! و دائما مجبور بود تا کیف دستیش رو جلوی لباسش بگیره تا پافر کوتاه و باز کمتر جلب توجه کنه!!! در ادامه استایل های لیندا کیانی را مشاهده می کنید.

271267576_1290954028050212_6106244598329779257_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • امیر از چالوس ارسالی در

    چقدر مردم با مفلوک و بدبخت هستند که اینهمه مشکلات معیشتی و اقتصادی رو می‌بینند اونوقت فقط برای عکس گرفتن از یه دختر بظاهر هنرمند بااون ریخت و لباس مضخرف دارند سرو دست می‌شکنند!!!!!! واقعا"به کجا داریم میریم ؟؟؟!!!!!!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها