|

فیات 500 الکتریک با تریم لاپریما

قوای محرکه الکتریکی 500 هاچبک الکتریکی از باتری 42 کیلووات ساعتی و پیشرانه الکتریکی 116 اسب بخاری تشکیل شده و شعاع حرکتی 320 کیلومتری را…

لینک کوتاه کپی شد

پس از معرفی نسخه کانورتیبل، فیات از نسخه هاچبک 500 EV جدید رونمایی کرد.

فیات 500 الکتریک با تریم لاپریما

درست همانند مدل روباز، این خودروی الکتریکی جدید با نسخه سفارشی لاپریما عرضه شده و دارای سانروف پانورامیک است. خودروی موردبحث با سه رنگ بدنه سبز، خاکستری و آبی در دسترس خواهد بود.

سایر تجهیزات استاندارد 500 الکتریکی جدید عبارت‌اند از چراغ‌های جلوی LED، رینگ‌های 17 اینچی، عناصر کرومی و پوشش چرم روی صندلی‌ها و داشبورد.

قوای محرکه الکتریکی 500 هاچبک الکتریکی از باتری 42 کیلووات ساعتی و پیشرانه الکتریکی 116 اسب بخاری تشکیل شده و شعاع حرکتی 320 کیلومتری را ارائه می‌کند. این خودرو شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 9 ثانیه‌ای داشته و حداکثر سرعتش به 149 کیلومتر در ساعت محدود شده است.

فیات همچنین سیستم شارژ سریع 85 کیلوواتی را در این خودرو ارائه کرده و شارژ 80 درصدی باتری با استفاده از این شارژر تنها 35 دقیقه طول می‌کشد.

ایتالیایی‌ها همچنین دو شارژر خانگی در نظر گرفته‌اند که یکی از آن‌ها بدون نیاز به کار خاصی به خروجی خانگی وصل شده و البته قابلیت ارتقا داشته و با آن می‌توان باتری را در طول حدود 6 ساعت شارژ کرد.

فیات 500 الکتریک جدید همچنین اولین خودروی کلاس خود است که از سیستم خودران سطح 2 سود می‌برد. این خودرو اولین محصول فیات است که از سیستم اطلاعات سرگرمی جدید Uonnect5 استفاده کرده و دارای صفحه لمسی 10.25 اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو است.

مشتریان می‌توانند از هم‌اکنون 500 لاپریما را با قیمت پایه 34900 یورویی در ایتالیا سفارش دهند که این قیمت شامل شارژر خانگی نیز هست.

منبع: پدال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها