|

خواننده جمشید علیمراد درگذشته است؟

بنابر اعلام مسئولان کمپانی که با علیمراد همکاری دارند، خبر مرگ خواننده جمشید علیمراد خواننده در روز یازدهم ژوئن ۲۰۲۰ در لس آنجلس شایعه بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حالی که شب گذشته برخی کاربران فضای مجازی از درگذشت خواننده جمشید علیمراد خبر دادند، نزدیکان علیمراد این خبر را تکذیب کردند.

بنابر اعلام مسئولان کمپانی که با علیمراد همکاری دارند، خبر مرگ جمشید علیمراد خواننده در روز یازدهم ژوئن ۲۰۲۰ در لس آنجلس شایعه بیش نبود.

برای اولین بار علیرضا امیرقاسمی در صفحه ی شخصی اینستاگرام خود و همنطور در صفحه ی رسمی اینستاگرام شبکه طپش موضوع مرگ جمشید علیمراد را تکذیب کرد.

خواننده جمشید علیمراد درگذشته است؟

تکذیب درگذشت خواننده جمشید علیمراد

علیرضا امیرقاسمی با انتشار عکسی از جمشید علیمراد چنین نوشت: «چه دردآور است زمانی که می‌بینی در شهری نفس‌ می‌کشی که عده‌ای از مردمانش در چالش آدم‌کشی از یکدیگر سبقت می‌گیرند تا در خانه‌های مجازی خود قد علم نمایند و به دیگران عرض اندام کنند که در میان همشهری‌ها این من هستم که خبر را درج می‌کنم و این منم که نخستین پیام تسلیت را به خانواده و جامعه هنری میفرستم، در این میان عکس‌های خاک خورده از لابلای تصاویر بایگانی‌شده که یک روز بدرد خواهد خورد بیرون کشیده می‌شود تا نشان دهند که چه رابطه صمیمانه‌ای با هم داشتند!

و سپس جماعت موج‌سوار حاضر در صفحات اجتماعی دیگران چون مکعب‌های گوسفندوارانه دومینو برای عقب نیفتادن از ماجرا، خبر درگذشت را یکی پس از دیگری به اشتراک میگذارند تا از این سیر بی‌شرمانه عقب نمانند، و تازه بسیاری از اینها کسانی‌هستند خود را هنرمند و صاحب رسانه و قلم می‌نامند و روزانه برای خود اسپند دود می‌کنندو فخر میفروشند که در این کره خاکی قدم به زمین می‌کوبند ...

و در پایان پیامی به همان دسته فرهیختگان پلاستیکی شهر فرشتگان: «جمشید هنوز نفس میکشد» ولی حالش بد است و امیدی نیست ... پس پست های خود را قلاف کنید تا اطلاع ثانوی که سوت پایان بازی زده شود و شما بتوانید جام مقام نخست اطلاع رسانی را با خود به خانه ببرید و در کنار دیگر نشان‌هایتان نصب کنید. فقط کمی صبر داشته باش رفیق! تو برنده‌ای ...«

بیوگرافی جمشید علیمراد

جمشید علیمراد خواننده ایرانی قدیمی است که هم اکنون ساکن لس آنجلس آمریکاست. جشن ما، بادبادک و ایران من از جمله آثار مشهور اوست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها