|

قتل فجیع مهدی نیکبخت دف نواز کولی جزیره هرمز

مهدی نیکبخت متخلص به بی تو حوالی ساعت سه بامداد روز یک شنبه ۱۸ خردادماه جاری در باغی در شهرستان سمیرم اصفهان به طرز بی رحمانه ای به قتل…

لینک کوتاه کپی شد

مصطفی مهرآیین، نویسنده‌ای که با مهدی نیکبخت ۱۵ سال دوستی صمیمانه داشته، با اعلام این خبر به خبرگزاری ایسنا گفت: «بی‌تو» متولد سال ۱۳۵۸ بود و با مسئولیتی که از سال ۱۳۸۳ در کارگاه شاعران شعر جوان استان اصفهان داشت، تلاش می‌کرد شاعران جوان را دور هم جمع و مشکلات شعری آنان را حل کند. به گزارش آفتاب‌نیوز؛ وی ادامه داد: بزرگ‌ترین خصلت مهدی نیکبخت بی‌آزاری بود. مردی رها، محبوب، به دور از خودبینی و همیشه در سفر که هیچ‌وقت دنبال مال دنیا نبود، فلسفه خوانده بود و هر بار که زنده‌رود باز می‌شد با نواختن دف به پیشواز آن می‌رفت.

نحوه کشته شدن مهدی نیکبخت

براساس گفتگوی کانال ملی مذهبی با یکی از افراد مطلع از پرونده‌ی قتل؛ شنبه شب گذشته یکی از دوستان و هواداران بی تو به نام مهسا آنالوجه به منزل او مراجعه کرده و در ابتدا به او گفته که قرار است تا ساعتی دیگر به اتفاق برادرش به تهران برود و حال صرفا برای دیدن او امده است اما پس از دقایقی سخنان خود را تغییر داده می گوید که ما توسط دوستان مشترکی به باغی در سمیرم دعوت شده ایم و به بی تو اصرار می کند که همراه آنها برود. بی تو در ابتدا مخالفت نمود ولی با اصرار مهسا نهایتا پذیرفت. گفته می شود افرادی که او را به باغ دعوت کرده بودند از اهالی هرمز بوده اند که در سفر و اقامتی که قبلا بی تو به آن منطقه داشته با او آشنا شده بودند. بی تو به همراه مهسا و برادرش حدود ساعت ۹ شب از خانه خارج شده و در حقیقت به قربانگاه می روند.

قتل فجیع مهدی نیکبخت دف نواز کولی جزیره هرمز

دستگیری قاتل اصلی در کاشان

روز دوشنبه ماموران آگاهی خبر از یافتن جنازه بی تو در حالیکه سر او کاملا بریده شده و بر سینه اش گذاشته شده می دهند آنها در همین رابطه اظهار کردند که دو نفر در باغ و قاتل اصلی در نزدیکی های کاشان دستگیر شده است. به گفته مسوولین اگاهی مهسا نیز زخمی شده است. لازم به ذکر است که از بعد از حادثه تا کنون هیچ اطلاعی از مهسا در دست نیست و تلفن وی نیز خاموش است. یافتن او که شاید نام و شهرتش واقعی نیز نباشد می تواند کمک بزرگی در حل معمای این قتل فجیع و جانسوز باشد. به گفته ماموران آگاهی قاتل انگیزه قتل را اظهارات بدون پروای بی تو در ارتباط با برخی مسایل مذهبی و اعتقادات شخصی او عنوان کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها