|

(عکس) ماجرای پخش کارتون پت و مت مشغول ساخت مشروب از شبکه قم!

کارتون پت و مت با محتوای نامناسب از شبکه استانی قم پخش شد. در این کارتون، پت و مت مشغول ساخت مشروب بودند که از کاشت تا برداشت مشروب را در…

لینک کوتاه کپی شد

روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قم درباره پخش انیمیشن پت و مت در شبکه استانی قم توضیحاتی ارائه کرد.

صبح جمعه شانزدهم خردادماه در شبکه استانی قم انیمیشنی با محتوای نامناسب پخش شد که روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قم در خصوص پخش این انیمیشن عذرخواهی کرده و اطلاعیه ای را صادر کرد و ضمن عذرخواهی از پخش این انیمیشن اعلام کرد برای جبران این اشتباه، عواملی که سهوا این کار را انجام دادند از سوی مدیرکل مرکز توبیخ شدند.

عوامل پخش برنامه پت و مت اخراج شدند

مدیر گروه کودک شبکه دو سیما گفت: برای این که این مسأله درس عبرتی بشود و ضریب دقت بالا برود، برخی تنبیه و توبیخ شده‌اند و برخی هم برکنار شده‌اند. میرکیانی در ادامه اظهار داشت: چنین مسائلی خطای رسانه‌ای است و فرهنگی نیست. خطای رسانه‌ای ناخواسته است و اتفاق می‌افتد ولی خطای فرهنگی معمولا طبق جریانات مداوم و سازماندهی شده پیش می‌رود و طرح و بزرگ‌نمایی چنین مسائلی در جامعه نیز باعث می‌شود زحمت بسیاری از افراد از بین برود. وی گفت: ما چاره‌ای جز تنبیه نداریم. نمی‌توان تنبیه نکرد. باید هشدار بدهیم تا میزان اشتباهات بالا نرود. نمی‌توان چنین مسائلی را مطرح نکرد. روز چهارشنبه ۸ آبان ماه در برنامه عصرگاهی گروه کودک شبکه دو سیما قسمتی از کارتون «پت و مت» به روی آنتن رفت که شیوه تهیه شراب در آن به تصویر کشیده شده بود. پس از پخش این برنامه تهیه کننده، ناظر پخش و منشی صحنه این برنامه با تصمیم مدیران سازمان صدا و سیما از کار برکنار شدند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها