|

دستگیری حسن موش ؛ شرور شهر قدس کیست؟

حس موش بارها سابقه بازداشت و زندان دارد اما بعد از آزادی مجددا به کارهای ناهنجار خود ادامه می دهد. آخرین بار با ابراز پشیمانی و توبه کردن…

لینک کوتاه کپی شد

یکی از اراذل و اوباش سرشناس و خطرناک شهرک قدس (قلعه حسن خان) که با نام مستعار حسن موش شناخته می شود توسط سربازان گمنام امام زمان سپاه پاسداران دستگیر شد.

این شخص با بستن معابر رفت و آمد مردم و مزاحمت برای نوامیس سعی در اختلال نظم عمومی داشت و به همین دلیل به شدت از طرف اهالی این منطقه مورد شکایت قرار می گرفت.

سابقه دستگیری حسن موش

حس موش بارها سابقه بازداشت و زندان دارد اما بعد از آزادی مجددا به کارهای ناهنجار خود ادامه می دهد. آخرین بار با ابراز پشیمانی و توبه کردن از زندان آزاد شده بود بعد از گذشت چند ماه مجددا به رفتارهای ناهنجار خود ادامه داد و در خیابانهای شهر قدس تهران اقدام به زورگیری و رعب و وحشت مردم میکرد.

او هر سری بعد از حضور ماموران پلیس به سرعت پا به فرار می گذاشت و نوچه های زیادی را برای خود تدارک دیده بود که به کمک آنها می‌توانست فرار کند

در نهایت با کمک سربازان گمنام امام زمان در یک عملیات غافلگیرانه این شخص تصویب شد و در حال حاضر مراحل قانونی خود را برای دادگاه طی می کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها