|

جزئیات تازه از قتل ریحانه عامری؛ پدر قاتل می خواست دختر را بترساند!

"دادخدا سالاری" در تشریح جزییات حادثه کشته شدن یک دختر جوان در کرمان اظهار کرد: متاسفانه به دنبال مشاجرات خانوادگی بین پدر و دختر یک…

لینک کوتاه کپی شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: برخی رسانه‌ها که اغراض خاص خود را دنبال می‌کنند مسایلی را به دروغ به حادثه کشته شدن دختر جوان کرمانی به دست پدرش افزده اند که در این خصوص به این رسانه‌ها هشدار داده می‌شود. به گزارش ایسنا؛ "دادخدا سالاری" در تشریح جزییات حادثه کشته شدن یک دختر جوان در کرمان اظهار کرد: متاسفانه به دنبال مشاجرات خانوادگی بین پدر و دختر یک خانواده، دختر ۲۲ ساله‌ای به دست پدرش که بالای ۵۰ سال سن داشته، به قتل می‌رسد. وی با بیان اینکه قاتل در بازجویی‌های خود تاکید داشته که قصدی برای کشتن دخترش نداشته است افزود: پدر این دختر در بازجویی‌های خود عنوان کرده که صرفا به قصد ترساندن فرزندش یک میله فلزی آب را به سمت دخترش پرتاب کرده که متاسفانه در اثر اصابت میله با سر، این دختر خانم ۲۲ ساله فوت می‌کند. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به مباحث مطرح شده در فضای مجازی و رسانه‌های معاند مبنی بر قتل دختر توسط پدرش با تبر نیز گفت: به هیچ عنوان در این حادثه مسائل ناموسی و انتقام گیری مطرح نبوده و تنها مشاجرات خانوادگی دلیل این حادثه بوده و سایر عناوین مطرح شده در فضای مجازی پیرامون این حادثه کذب است.

ریحانه عامری سه سال پیش هم تا حد مرگ رفته بود

ریحانه عامری که توسط پدرش در کرمان با ضربات تبر کشته شد ۳ سال پیش هم تا حد مرگ پیش رفته بود. دو شنبه ۲۸ خرداد ماه دختر ۲۲ ساله کرمانی به نام ریحانه عامری توسط پدرش به قتل رسید و خواهرش دومین بار نتوانست جان ریحانه را نجات بدهد. خواهر ریحانه عامری وقتی پدرش اعتراف کرد دخترش را به قتل رسانده است نزد تیم تحقیقاتی فاش کرد دختر ۲۲ ساله در سال ۹۶ نیز تا لب مرگ پیش رفته بود. این تحقیقات نشان داد پدر ریحانه عامری که از دست رفتار‌های دخترش خسته شده بود ۳ سال پیش ریحانه را تا حد مرگ کتک زده است تا جاییکه دست و پای ریحانه شکسته بود و خواهرش با رساندن دختر ۲۲ ساله کرمانی به بیمارستان و نجات او از دست پدر باعث شده است تا او از قتل نجات یابد. جزئیات تازه از قتل ریحانه عامری؛ پدر قاتل می خواست دختر را بترساند!

برخی رسانه ها عنوان کردند پدر ریحانه عامری دلیل قتل او را فعالیت در حرفه مدلینگ ذکر کرده بود

ریحانه عامری در کافی شاپ کار می‌کرد

عکاس ریحانه عامری در گفتگو با رکنا گفت: ماجرای قتل ریحانه عامری را از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها با اطلاع شدم و شناخت زیادی از ریحانه عامری نداشتم. شنیدم ریحانه عامری در یک کافی شاپ در مرکز کرمان کار می‌کرد و من تنها کار عکاسی و فیلمبرداری او را انجام می‌دادم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها