|

همه چیز درباره مناظره ناصر رفیعی و حسن آقامیری؛ مناظره ضبطی یا زنده؟

پس از دعوت رسمی حجت الاسلام دکتر ناصر رفیعی از سید حسن آقامیری برای مناظره و اعلام آمادگی آقامیری برای این گفت و گو ، بسیاری از مردم و…

لینک کوتاه کپی شد

چندی پیش حجت‌الاسلام ناصر رفیعی استاد حوزه و دانشگاه با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود در پاسخ به سوال کاربری در فضای مجازی با این موضوع که «درفضای مجازی شبهه‌افکنی زیاد شده است، گاهی هم افراد روحانی مثل آقامیری شبهه می‌کنند، تکلیف چیست؟» آقا میری را به مناظره دعوت کرد.

وی با بیان اینکه دوران بزن و دررو گذشته است و نمی‌شود فردی کلیپی درست کند، قرآن، نماز، حجاب، زیارت و تلقین را زیرسؤال ببرد، «خود گوید و خود خندد، عجب مرد هنرمندی»، گفت: بسم‌الله، اگر مرد هستید به مناظره بیایید. من اعلام می‌کنم از همین آقایی که اسم بردید (حسن آقامیری) دعوت به مناظره رسمی می‌کنم.

در ادامه، سیدحسن آقامیری با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود به دعوت حجت‌الاسلام ناصر رفیعی برای مناظره پاسخ مثبتداد.

وی در این ویدئو از گفت‌وگو استقبال کرد و گفت: هرجایی که فراهم شود برای گفت‌وگو حضور پیدا می‌کنم.

حجت‌الاسلام رفیعی نیز پس از پذیرش این دعوت با انتشار فیلمی ضمن تشکر از آقامیری تصریح کرد: در این مناظره راجع به محورهایی که احساس من این است که ایشان خطا و اشتباه می‌گویند، مناظره کنیم. به هیچ عنوان صبغه و رنگ این گفت‌وگو سیاسی و اقتصادی نیست.

وی افزود: من در مسائل سیاسی نقد دارم و موضع من نسبت به کلیپ‌های سیاسی و مشکلات مردم نیست بلکه احساس کردم هجمه به قرآن، احادیث و روایت صورت گرفته است و ممکن است با توضیحات ایشان برداشت من اصلاح شود.

رفیعی اضافه کرد: هدف این منظاره تخریب دیگران و توهین نیست بلکه براساس روایات زمانی که احساس می‌کنیم نسبت به دین خطری وارد می‌شود، فردی که تسلط دارد باید وارد عمل شود و مانع این امر گردد.

برنامه زاویه میزبان مناظره رفیعی و آقامیری؟

حبیب ازغدی، سردبیر برنامه‌ی زاویه شبکه چهار سیما در توییتی از اعلام آمادگی این برنامه برای میزبانی از مناظره‌ی آقایان رفیعی و آقامیری خبر داد. ازغدی در توییتر نوشت: ‏«فصل جدید برنامه ‎زاویه شبکه ۴ به‌زودی پخش می‌شود و این آمادگی را دارد که مناظره بین آقایان ناصر رفیعی و سیدحسن آقامیری را برگزار کند». سردبیر برنامه‌ی زاویه در پاسخ به کاربری به نام «امیرحسین موسیوند» که پرسیده بود «از جانب برنامه میگید یا شبکه و سازمان؟!»، می‌گوید: «به اعتبار سردبیری»، حال باید منتظر ماند و دید که آیا امکان برگزاری این مناظره‌ی دینی در یک برنامه‌ی زنده تلویزیونی فراهم خواهد شد؟!

مناظره رفیعی و آقامیری ضبطی خواهد بود

صبح امروز حجت الاسلام رفیعی با انتشار یک صوت ضمن اعلام اینکه بنده از ابتدا مایل به گفت و گو و مناظره به صورت زنده بودم گفت: علی رغم تمایل و تاکید خودم برای برگزاری مناظره زنده ، به توصیه حجت الاسلام سرلک که از ابتدا رابط بین بنده و آقای آقامیری بودند ، مناظره به صورت ضبطی برگزار خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها