|

بچه دار شدن زن خائن از شرور خطرناک دردسرساز شد

سال ها به رابطه پنهانی با او ادامه دادم و حتی وقتی شوهرم به خواستگاری ام آمد و ازدواج کردم از ترس انتقام حامد رابطه ام را ادامه دادم .

لینک کوتاه کپی شد

زن جوان که در رابطه پنهانی با شرور خطرناک صاحب یک فرزند شده بود تصمیم گرفت به این رابطه شوم پایان دهد که شرور معروف در نقشه ای طراحی شده اقدام به ربودن فرزندش از خانه شوهر این زن کرد.

اسفندماه بود که گزارشی مبنی بر ربایش یک کودک دو ساله به یکی از کلانتری های جنوب شهر تهران اعلام شد و سپس پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

در گام نخست تحقیقات از مادر کودک ربوده شده به عنوان تنها شاهد ماجرا بازجویی بعمل آمد و وی توضیح داد که دو زن و یک مرد به بهانه نظافت فرزندشان و استفاده از سرویس بهداشتی وارد خانه شده و با تهدید سلاح سرد پس از سرقت النگوهای وی کودک دو ساله اش را نیز با خود برده اند .

افسر پرونده با توجه تجربه کاری خود متوجه تناقضات متعدد در اظهارات مادر شد و در نهایت با پیگیری های افسر پرونده و استفاده از شگردهای پلیسی مادر لب به اعتراف گشود و از راز شومی که سال ها از همسرش پنهان کرده بود پرده برداشت .

ترس مهین از شرور معروف

مهین وقتی متوجه شد افسر پرونده دریافته داستان او در مورد ربایش کودک همه حقیقت ماجرا نیست سرش را بزیر انداخت و در نهایت شرمندگی در حالیکه اشک می ریخت گفت :مجرد بودم که با مردی به نام حامد که فردی خلافکار و از اراذل و اوباش بنام محله مان بود آشنا شدم و از آنجایی که حامد متاهل بود نتوانستم با او ازدواج کنم و به خاطر علاقه و همچنین ترس از حامد سال ها به رابطه پنهانی با او ادامه دادم و حتی وقتی شوهرم به خواستگاری ام آمد و ازدواج کردم از ترس انتقام حامد رابطه ام را ادامه دادم . خیلی دلم می خواست ارتباطم را قطع کنم و به این زندگی پر از دروغ و خیانت پایان دهم اما حامد تهدید می کرد که اگر ارتباطم را قطع کنم تلافی می کند .

از همسرم دو فرزند دارم و می خواستم به خاطر دو فرزندم دست از این رابطه شیطانی بردارم اما نشد و بالاخره اتفاقی که نباید می افتاد، افتاد و آنهم باردار شدن من از حامد بود. پدر فرزند سومم حامد است و وقتی یک ماه پیش به او گفتم که دیگر نمی توانم به این رابطه ادامه دهم تهدید کرد فرزندش را می رباید و با خود می برد. من توجهی به حرفهایش نکردم و رابطه ام را قطع کردم و حامد هم با دوستانش نقشه کشیدند و همانطور که توضیح دادم اقدام به ربایش فرزندم کردند .

دستگیری شرور شیطان صفت

پس از اعتراف مهین کارآگاهان اداره یازدهم مخفیگاه ربایندگان را شناسایی و با همکاری سایر متهمان حامد نیز در مخفیگاهش دستگیر شد .

حامد پس از دستگیری به ارتباط پنهانی با مهین اعتراف کرد و گفت: از سال ها پیش با او رابطه داشتم و حتی وقتی ازدواج کرد نیز دست از سرش برنداشتم و وقتی دیدم برای قطع رابطه اصرار دارد تهدید کردم فرزندم را از او جدا می کنم .

ربایش کودک دو ساله، همسر مهین را با حقایق تلخی روبرو کرد و پس از تحویل طفل به مادرش مهین با اقدام همسرش برای طلاق روبرو شد. مردی که سال ها به او اعتماد کرده بود و مهین در سایه این اعتماد به ارتباط شوم خود با حامد ادامه داده بود.

غروب بود و سوز سرمای اسفند به صورت عابران خسته سیلی می زد که زنی غمگین و شکسته در حالی که دست کودکش را در دست داشت خیابان ها را به سمت سرنوشتی نامعلوم پشت سر می گذاشت و در آن سوی شهر مردی غمگین تر و شکسته تر به سال های پیش رو و دو فرزندی که حالا باید به تنهایی بزرگ می کرد می اندیشید و غرور جریحه دار شده ای که او را از تشکیل زندگی مشترک و اعتماد به زنی دیگر می ترساند .

منبع: رکنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها