|

حکم حبس ترانه علیدوستی تائید شد

خبر حکم حبس ترانه علیدوستی توسط وکیل او تائید شد. پیشتر گیسو فقفوری خبرنگار شرق این خبر را اعلام کرده بود.

لینک کوتاه کپی شد

خبر حکم حبس ترانه علیدوستی توسط وکیل او تائید شد. پیشتر گیسو فقفوری خبرنگار شرق این خبر را اعلام کرده بود.

کاوه راد وکیل ترانه علیدوستی بازیگر سینما در صفحه توئیتر خود از ابلاغ حکم این بازیگر خبر داد و نوشت: حکم دادگاه خانم ‎ترانه علیدوستی دیروز به ما ابلاغ شد. او زمستان سال گذشته با شکایت نیروی انتظامی و ستاد امر به معروف اصفهان به اتهام اقدام تبلیغی علیه نظام، نشر اکاذیب، افترا و توهین به ماموران در حین انجام وظیفه به دادسرا احضار شده بودند. دادسرای رسانه و دادگاه انقلاب پس از ‏استماع دفاعیات، او را در خصوص اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، افترا و نشر اکاذیب مجرم ندانستند و پرونده با موضوع توهین به ماموران در حین انجام وظیفه به دادگاه کیفری‌۲ ارسال شد. ‏وی در ادامه نوشت: شعبه ۱۰۵۹ دادگاه کیفری ۲ استان تهران، خانم علیدوستی را به دلیل انتشار توئیت‌هایی علیه نیروی انتظامی و گشت ارشاد، به پنج ماه حبس تعزیری محکوم کرد. این حکم به مدت دو سال تعلیق شده است.

اعلام 5 ماه حبس ترانه علیدوستی

پیشتر گیسو فغفوری، خبرنگار روزنامه شرق با اعلام این خبر در توییترش نوشت ترانه علیدوستی با شکایت معاونت حقوقی و امور مجلس ناجا به ۵ ماه زندان تا دو سال تعلیق محکوم شده است.

این خبرنگار در توییتی نوشت: «ترانه علی‌دوستی باشکایت معاونت حقوقی وامور مجلس ناجا به 5 ماه زندان محکوم شد. اتهامش توهین به نیروی‌ انتظامی است. موضوع شکایت ناجا، بازنشر فیلم برخورد مامور گشت ارشاد با یک خانم بود. او ۱۱ بهمن ۹۸ احضار شد ولی با قرار کفالت آزاد شد. حالا حکم حبسش ابلاغ شده که تا ۲ سال تعلیق دارد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی