|

(ویدیو) جنجال همخوانی غلام کویتی پور با دختر ۱۳ ساله؛ پریچهر دختر کویتی پور است؟

همخوانی او با یک دختر ۱۳ ساله به نام «پریچهر» است؛ دختری که بتازگی کار خوانندگی را شروع کرده و حالا با حواشی این روزها بیشتر از همیشه…

لینک کوتاه کپی شد

غلامرضا کویتی‌پور، مداح معروف با همخوانی دخترش و به مناسبت روز دختر، این آهنگ را به دختران ایرانی تقدیم کرد. در تصاویر این کلیپ غلام کویتی پور با ظاهری کاملا متفاوت با آن چه از وی دیده بودیم ترانه ای را به سبک جدید با محتوای جدید و با همخوانی دختر نوجوانی به نام پریچهر که گفته می شود ۱۳ ساله و دختر خودش است خوانده که با زیرساخت های ذهنی افرادی که او را مداح و حماسه سرا می دانستند منافات دارد. هرچند گفته شده وی این ترانه را به مناسبت روز دختر اجرا کرده اما متن منتشر شده از این ترانه و پخش صدای دختری نوجوان بصورت همخوانی، عجیب به نظر می رسد.

همخوانی کویتی پور با پریچهر

ماجرای غلامرضا کویتی پور مداح معروف با پریچهر ، دختر ۱۳ ساله خوش صدا و خواننده که بمناسبت روز دختر، حواشی و جنجال هایی داشت و روز گذشته غلام کویتی‌پور؛ مداح قدیمی درباره حاشیه همخوانی با دختر ۱۳ساله به مناسبت روز دختر توضیحاتی ارائه کرد.

گفتگوی کویتی پور با بهمن بابازاده در خصوص همخوانی با دختر ۱۳ ساله

واکنش ها به همخوانی کویتی پور و دختر نوجوان

همخوانی او با یک دختر ۱۳ ساله به نام «پریچهر» است؛ دختری که بتازگی کار خوانندگی را شروع کرده و حالا با حواشی این روزها بیشتر از همیشه شنیده شده است. خیلی‌ها به اشتباه فکر می‌کنند او دختر غلام کویتی‌پور است اما این‌طور نیست و او حتی در ضبط استودیویی این قطعه نیز حضور ندارد و کویتی‌پور با یک صدای ضبط‌شده همراهی می‌کند. این قطعه به مناسبت روز دختر منتشر شد و از همان لحظات اول انتشار واکنش‌های متعددی در پی داشت. از تندترین واکنش‌ها و نگاه‌های سخت انتقادی تا دیدگاه حمایت‌گرانه. مثلا میثم مطیعی - مداح جوان - در توییتی نوشت: «وقتی ساز و تنبک در مداحی وارد شد، نتیجه‌اش می‌شود همین غلام کویتی‌پور که با دختری هم‌ترانه شود. مراقب پدیده مداحان عشق استودیو باشیم که همراه با موسیقی و ادا و اطوار، آن هم با هزار توجیه ناروا، صدمات جدی به سنت‌های دینی و میراث معنوی ما وارد می‌کنند.» یک نفر دیگر هم نوشته: «آقای کویتی پور! چقدر گرفتی خودت را رسوا کنی؟» دیگری نوشته است: «غلام خان! واقعا یاران چه غریبند وقتی تو همنشین پریچهر نازنینت می‌شوی.» با این حال افرادی هم بوده‌اند که از حرکت جدید کویتی‌پور استقبال کرده‌اند.

حمله تندِ میثم مطیعی به غلامرضا کویتی‌پور

میثم مطیعی، در پستی که در صفحه شخصی خود منتشر کرد، در انتقاد از قطعه تازه‌ای که غلامرضا کویتی‌پور خوانده است، او را مداحی عاشقِ استودیو و ساز و تنبک خواند.

(ویدیو) جنجال همخوانی غلام کویتی پور با دختر ۱۳ ساله؛ پریچهر دختر کویتی پور است؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی