|

(ویدئو) خلاصه بازی یوونتوس لچه

نیمه دوم را یوونتوس بهتر آغاز کرد و در دقیقه 52 به گل اول بازی رسید. روی پاس در عرض رونالدو بود که دیبالا با یک ضربه تماشایی، توپ را به…

لینک کوتاه کپی شد

یوونتوس در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 4-0 لچه را شکست بدهد و جایگاهش در صدر جدول سری آ را تثبیت کند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریتزیو ساری که در نیمه اول این دیدار نتوانستند به گل برسند، در نیمه دوم چهار بار توسط پائولو دیبالا، کریس رونالدو (پنالتی)، گونسالو ایگواین و ماتیس دی لیخت به پیروزی رسیدند و به سه امتیاز این دیدار خانگی دست پیدا کردند.

[fvplayer id="118"]

یوونتوسی ها بازی را بهتر آغاز کردند اما این لچه بود که می توانست در دقیقه 4 به گل برسد اما ضربه ریسپولی، راهی به چهارچوب دروازه بیانکونری پیدا نکرد. در ادامه بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند.

بازی با همین روند ادامه داشت که در دقیقه 31، اشتباه لوچیونی، کار دست لچه داد. اشتباه این بازیکن باعث شد تا بتانکور صاحب موقعیت شود اما خود لوچیونی، مرتکب خطا شد و با توجه به اینکه آخرین مدافع بود، داور او را اخراج کرد.

علی رغم 10 نفره شدن، لچه دست از شیوه هجومی اش برنداشت اما این یوونتوسی ها بودند که در دقیقه 41، تا آستانه زدن گل برتری پیش رفتند اما ضربه سر خطرناک رونالدو، از بالای درواز حریف به بیرون رفت.

در دقایق پایانی این نیمه، یوونتوسی ها تیم برتر میدان بودند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

نیمه دوم را یوونتوس بهتر آغاز کرد و در دقیقه 52 به گل اول بازی رسید. روی پاس در عرض رونالدو بود که دیبالا با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه لچه فرستاد.

بعد این گل تیم میهمان پیش کشید و یکی دو حمله نصفه و نیمه داشت اما این یوونتوس بود که در دقیقه 61، صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای روستینی روی رونالدو در محوطه جریمه لچه باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. خود رونالدو پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه محکم به وسط دروازه، حساب کار را 2-0 کرد.

برتری یوونتوسی ها بعد از گل دوم ادامه پیدا کرد و در 69، روی ارسال دیدنی بلیز ماتوئیدی، رونالدو می توانست گل دومش را به ثمر برساند اما واکنش خوب گابریل، دروازه لچه را نجات داد.

حملات یوونتوس ادامه پیدا کرد و این تیم سرانجام در دقیقه 83 به گل سوم رسید. این بار هم رونالدو بود که در نقش گلساز ظاهر شد و پاس خوب او را ایگواین با ضربه ای دقیق، تبدیل به گل سوم کرد.

اما این هم پایان کار نبود و یووه در دقیقه 85 به گل چهارم رسید. این بار داگلاس کاستا بود که با یک ارسال، دی لیخت را در موقعیت گلزنی قرار داد و این مدافع پیش تاخته، با ضربه سر اختلاف را به 4 گل افزایش داد.

در دقایق پایانی باز هم این یوونتوسی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 4-0 بیانکونری به پایان رسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها