|

اقدام تروریستی جیش العدل علیه چند خودروی سپاه در زاهدان

ساعاتی پیش تله انفجاری در محور کورین منفجر شد که جیش العدل مسئولیت آن را برعهده گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

بامداد امروز برخی منابع خبری از وقوع یک انفجار در نزدیکی روستای گلوگاه واقع در بخش کورین و در مسیر زاهدان- خاش خبر دادند. اخبار تایید نشده حاکی از اقدام تروریستی علیه چند خودرو نظامی بود. در همین رابطه بخوانید؛ اسارت نیروهای سپاه در حمله تروریستی زاهدان صحت دارد؟ از سوی دیگر گروه تروریستی جیش العدل مدعی شده است که در این عملیات تروریستی، مجتبی میر شکار فرمانده بسیج کورین را به شهادت رسانده و سه خودرو را منهدم کرده است.

فداحسین مالکی: حمله تروریستی به خودروی سپاه تلفات نداشت

در همین راستا نماینده مردم زاهدان در مجلس ضمن تایید وقوع انفجار در نزدیکی روستای گلوگاه واقع در بخش کورین سیستان و بلوچستان، گفت: این حمله از سوی گروهک

اقدام تروریستی جیش العدل علیه چند خودروی سپاه در زاهدان

فداحسین مالکی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره این حادثه تروریستی، تصریح کرد: دو بمب کنار جاده‌ای کار گذاشته شده بود که یکی از آن‌ها هنگام عبور دو خودروی حامل نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منفجر می‌شود. وی با اشاره به شعاع زیاد موج این انفجار، افزود: به لطف خداوند این حمله تروریستی تلفات جانی نداشته و تنها فرمانده سپاه منطقه دچار جراحاتی شده است. نماینده زاهدان با رد شایعه اسارت تعدادی از نیروهای سپاه در این حمله تروریستی گفت: این موضوع صحت ندارد. مالکی افزود: گروهک تروریستی جیش الظلم با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت این حمله تروریستی را قبول کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها