|

با وجود جریمه سردار آزمون میلانا را در رستوران ملاقات کرد!

در این ویدئو سردار آزمون به همراه میلانا تولپانوا همسر سابق الکساندر کرژاکوف ملی‌پوش سابق تیم ملی روسیه در یک رستوران در حال خوردن غذا هستن…

لینک کوتاه کپی شد
1

سردار آزمون میلانا را در رستوران ملاقات کرد. مهاجم ایرانی زنیت بار دیگر پروتکل های بهداشتی کرونا را زیرپا گذاشته و این بار در یکی از رستوران ها دیده شده است. پیش از این آزمون در تمرینات زنیت پروتکل های بهداشتی را زیرپا گذاشته و از سوی کمیته انضباطی فدراسیون روسیه 2۰ هزار روپل جریمه شده بود.

همچنین مهاجم ایرانی چند روز پیش با صفا هادی، بازیکن تیم ملی عراق دیدار کرده بود و بدون رعایت نکات بهداشتی او را به آغوش کشیده بود که با واکنش تند باشگاه زنیت مواجه شد. این سومین قانون شکنی آزمون در طی هفته های گذشته است.

[caption id="attachment_31206" align="aligncenter" width="800"]با وجود جریمه سردار آزمون میلانا را در رستوران ملاقات کرد! سردار ازمون میلانا [/caption]

ویدئوی رستوران رفتن سردار آزمون میلانا

به گزارش اسپورت 24 روسیه هنوز یک هفته از این ماجرا نگذشته که ویدئویی از این ملی پوش ایرانی منتشر شده است که به همراه میلانا تولپانوا همسر سابق الکساندر کرژاکوف ملی‌پوش سابق تیم ملی روسیه در یک رستوران در حال خوردن غذا هستند.

با این عمل سردار آزمون دوباره پروتکل‌های بهداشتی که توسط باشگاه روسی وضع شده است را دوباره زیر پا گذاشت و با توجه به اینکه سردار در کمتر از یک هفته دو بار این کار را انجام داده است باید منتظر ماند و دید برخورد این باشگاه روسی با مهاجم ایرانی خود چه خواهد بود.

بیوگرافی سردار آزمون

زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای زنیت سن پترزبورگ و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند.

از باشگاه هایی که سردار آزمون در آنها بازی کرده می توان به باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان ، باشگاه فوتبال روستوف ، باشگاه فوتبال روبین کازان و باشگاه فوتبال زنیت سن پترزبورگ اشاره کرد.

سردار آزمون در مهر ۱۳۹۱ از باشگاه سپاهان اصفهان به روبین کازان روسیه پیوست. او اولین گل خود در تیم بزرگسالان روبین کازان را در دیدار برگشت لیگ اروپا برابر تیم مولده به ثمر رساند. سردار آزمون همچنین در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در بازی با لبنان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و دو گل به ثمر رساند.

منبع: همشهری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها