|

سگ کشی در تهران توسط شهرداری / سگ های سالم و عقیم شده را از شهرداری بخواهید

چندی است فیلم هایی از سگ کشی در تهران و توسط شهرداری در فضای مجازی دست به دست می شود.

لینک کوتاه کپی شد

فیلمی در فضای مجازی منتشر شد. در این فیلم بولدوزری در حال گودبرداری است و از زیر خاک لاشه سگ هایی بیرون می آید که در فیلم گفته می شود شهرداری آنها را کشته است. فیلم دیگری منتشر شد که کشتن سگ ها توسط شهرداری را به تصویر کشیده است. حبیب میکائیلی، مدیر کنترل حیوانات شهری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی رکنا در مورد انتشار این فیلم ها در فضای مجازی تاکید کرد: ما در آرادکوه سگ ها را نگهداری می کنیم و برای خنک شدن سگ ها مه پاش و سایه بان تعبیه کردیم. غذایشان را در آبشخور می خورند و روی زمین یا میز غذا نمی خورند. وی افزود: کار عمرانی محوطه خاکی را شروع کردیم و آنجا را بتن می کنیم و درختکاری می کنیم تا محوطه کاملا استاندارد شود.

200 سگ عقیم شده واگذار می شود

میکائیلی با اشاره به بهداشت این سگ ها گفت: سگ ها در سایت نگهداری شان گندزدایی، عقیم و انگل زدایی می شوند و حمام شان می کنیم. در حال حاضر 200 سگ عقیم شده اند و نمی دانم آنها را چگونه نگهدارم. در بخش واگذاری اعلام کردیم هر کسی کارخانه یا باغ دارد، می تواند این سگ ها را با شناسنامه و برگه سلامت دریافت کنند. مدیر کنترل حیوانات شهری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان این که در حال حاضر نزدیک به 900سگ در این سایت نگهداری می کنیم، تاکید کرد: نزدیک یک تن و 400کیلو به این سگ ها غذا می دهیم.

3400سگ را چطور نگهداریم؟

وی با اشاره به این که در منطقه سرخه دو بخش حصار ترکمن ده و شهرک زیتون وجود دارد، افزود: شهرک زیتون طرح شهرک روستایی اخذ کرده و شهرداری حق ورود به این منطقه را ندارد. ساکنان ترکمن ده بدون مجوز آنجا را ساخته اند. شهرداری وارد ترکمن ده هم نمی شود فقط اجازه نمی دهد که مصالح به آنجا برود، چون حریم شهر تهران است و اجازه ساخت و ساز ندارند. میکائیلی با تاکید بر این که سرخه حصار حریم شهرداری تهران قرار دارد، افزود: من بهترین جا را برای عقیم کردن دارم چرا باید این سگ ها را بکشم؟ اگر می خواستم سگ ها را بکشم چرا در حال حاضر نزدیک به 900 سگ را نگهداری می کنم؟ نقاهتگاه سگ ها را به استاندارد بین المللی می رسد. قرارداد زنده گیری سگ ها که بسته شود این 900 سگ ظرف یک ماه به بیش از 3400 سگ خواهد رسید. من این تعداد سگ را چگونه نگه دارم؟ پس باید آنها را واگذار یا آزاد کنم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها