|

مرگ عجیب پسر جوان در آبشار هفت چشمه جاده چالوس

مردی 25 ساله در کرج در اثر سقوط از بالای آبشار "هفت چشمه" در جاده "چالوس" جانش را از دست داد.

لینک کوتاه کپی شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرج، گفت: بر اثر سقوط از بالای آبشار "هفت چشمه" در جاده "چالوس" مردی 25 ساله جان خود را از دست داد. سرهنگ "محمد معظمی گودرزی" با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام فوت مرد 25 ساله بر اثر سقوط از بالای آبشار هفت چشمه در جاده "چالوس" بلافاصله ماموران کلانتری 28 آدران به محل حادثه اعزام شدند.

تفریح پسر جوان به عزا تبدیل شد

این مقام انتظامی ادامه داد: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد، مردی 25 ساله با دوستانش برای تفریح به آبشار "هفت چشمه" مراجعت کرده بودند که نامبرده حین حرکت در لبه بلندی آبشار تعادل خود را از دست داده به پایین سقوط کرده است. وی ادامه داد: با حضور عوامل امدادی مشخص شده این جوان به علت شدت صدمات وارده جان خود را ازدست داده است. فرمانده انتظامی شهرستان کرج خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی از وقوع حوادث تلخ و ناگوار این چنین پیشگیری کنند.

آبشار هفت چشمه و تاریخچه آن

این آبشار در 17 کیلومتری جاده کرج و چالوس، بعد از روستای ارنگه قرار گرفته است. آبشار هفت چشمه که نوعی آبشار وحشی محسوب می‌شود هر بازدیدکننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. درنظر داشته باشید که طی کردن مسیر این آبشار نزدیک به یک ساعت زمان می‌برد. فلسفه اسم آبشار هفت چشمه وجود هفت آبشار زیبا حداقل با ارتفاع 5 متر است. آبشار اصلی این جاذبه گردشگری کرج هم حدودا 90 متر ارتفاع دارد. همچنین بد نیست بدانید نام این آبشار، آبشار آدران است؛ اما بین مردم به آبشار هفت چشمه شهرت دارد. این آبشار ۹۰ متری یکی از بزرگ‌ترین آبشارهای کشور محسوب می‌شود.

مسیری به زیبایی جاده چالوس

رود جاری میان راه، پوشش گیاهی بی‌نظیر و آبشارهای کوچک متعدد با ازتفاع سه تا چهار متر در مسیر رسیدن به این آبشار قرار گرفته‌اند. این موضوع طبیعت منطقه و جاذبه‌های آن را چندین برابر کرده است. همچنین غارهای طبیعی زیبایی که بین مسیر قرار دارند، منظره جذابی ایجاد کرده‌اند. همین موضوع باعث شده آبشار هفت چشمه و طبیعت اطراف آن سوژه نابی برای عکاسان باشد. صدای طبیعت و آب هم آرامشی وصف‌ناشدنی به شما خواهد داد. به‌ویژه اینکه در زمان خلوتی این منطقه به هفت چشمه بروید. لازم به ذکر است که زمان تقریبی رسیدن از ابتدا تا انتهای آبشار بدون توقف حدود پنجاه دقیقه خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی