|

آتش سوزی کلینیک سینا اطهر تهران کنترل شد

ساعت ٢٠:۵۶ روز جاری وقوع حریق در یک کلینیک درمانی واقع در شریعتی، پایین‌تر از میدان قدس، درمانگاه سینا اطهر به سامانه ١١۵ اورژانس اطلاع…

لینک کوتاه کپی شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک کلینیک درمانی در شریعتی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفتگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: طی ساعت گذشته وقوع حریق در یک کلینیک درمانی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله نیرو‌های آتش‌نشانی به محل واقع در خیابان شریعتی قبل از قدس اعزام شدند.

وی با بیان این که هم‌اکنون چهار ایستگاه در محل در حال انجام عملیات هستند، گفت: نیرو‌ها در حال جست‌وجو برای یافتن افراد هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: گفته می‌شود که انفجار‌هایی نیز در این محل رخ داده، اما هنوز علت حادثه مشخص نیست.

به گفته وی این حریق و انفجار در یکی از طبقه‌های منفی این کلینیک درمانی رخ داده است.

در ادامه پیمان صابریان، رییس مرکز اورژانس تهران نیز در این باره اظهار کرد: ساعت ٢٠:۵۶ روز جاری وقوع حریق در یک کلینیک درمانی واقع در شریعتی، پایین‌تر از میدان قدس، درمانگاه سینا اطهر به سامانه ١١۵ اورژانس اطلاع داده شد که بلافاصله دو آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: همچنان آمار دقیق از خسارت‌های جانی این حادثه مشخص نیست.

هشدار اورژانس درباره تجمع در محل وقوع حریق کلینیک سینا اطهر

رییس مرکز اورژانس تهران از تجمع در مقابل محل وقوع در مرکز درمانی سینا اطهر هشدار داد.

دکتر پیمان صابریان در این باره اظهار کرد: حوالی ساعت ٢١ روز جاری حادثه انفجار و حریق در کلینیک درمانی سینا اطهر واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به میدان قدس رخ داده است که تکنسین‌های اورژانس و سایر نیروهای امدادی در محل و در حال انجام عملیات هستند.

وی گفت: تجمع مردم در محل وقوع حادثه علاوه بر اینکه با توجه به شرایط شیوع بیماری کووید ١٩ خطرناک است، شرایط امدادرسانی را سخت‌تر می‌کند. بنابراین به شهروندان توصیه می‌کنیم که از تجمع در محل حادثه خودداری کنند.

افزایش نیروهای اورژانس مستقر در محل کلینیک سینا اطهر

رییس مرکز اورژانس تهران از افزایش نیروهای اورژانس مستقر در محل حریق کلینیک سینا اطهر خبر داد.

دکتر پیمان صابریان در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: هم‌اکنون دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و هشت دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی در محل حضور دارند.

وی ادامه داد: همچنان آمار دقیقی از خسارت جانی این حادثه مشخص نیست اما ستاد شهید بهشتی و بیمارستان شهدای تجریش آماده پذیرش مصدومان احتمالی هستند.

حریق کلینیک سینا اطهر کنترل شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: حریق کلینیک سینا تحت کنترل است.

سیدجلال ملکی با بیان این که هم‌اکنون حریق کلینیک سینا تحت کنترل است، گفت: نیروها همچنان در حال جست‌وجوی طبقات و لکه‌گیری حریق هستند. هنوز تعداد دقیقی از خسارت جانی یا افراد نجات داده شده مشخص نیست و اخبار نهایی اعلام خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها