|

ماجرای عطر و ادکلن نوید محمدزاده؛ عطر های کوچک زنگ زده!

نوید محمد زاده، بازیگر و سلبریتی مشهور سینما که چندی پیش وارد عرصه تبلیغات شد و یک شرکت تولید آبمیوه را تبلیغ کرد. 15 تیرماه از عطر خود…

لینک کوتاه کپی شد

سلبریتی معروف، نوید محمد زاده بازیگر نقش های جنجالی سینمایی عطرش را که با روایحی برگرفته از شخصیت خاص خودش در نقش هایش می باشد برای فردی سخت کوش، با اعتماد به نفس، پر شور و با احساس که با ظاهر متمایز و سبک خاص خودش، می تواند تاثیری عمیق بر روی دیگران بگذارد و همگان را مجذوب خود کند ساخت. ادو پرفیوم نوید محمد زاده عطری از برند ایرانی نوید محمد زاده است که در سال ۲۰۲۰ میلادی چشم به دنیای عطر سلبریتی معروف سینما ایران گشود. Navid Mohammadzadeh For Her EDP عطری است ملایم و شیرین با طراحی و دیزاینی ناب که سرشار از رایحه ای گلی و میوه ای در قالب یک زوج عطری خاص و متمایز روانه بازار شد. این عطر با داشتن رایحه ای مدرن و قوی همچون ببری پر صلابت است که در عین حال سرشار از لطافت و ظرافت روح لطیف یک هنرمند می باشد. عطری پر احساس و انرژی بخش که با تاثیری عمیق بر روح و ذهن، آرامش وصف ناپذیری را با خود به ارمغان می آورد. طراحی متمایز بسته بندی این دو عطر به گونه ای است که این زوج عطری، در نهایت مکمل یکدیگر هستند و با قرار گرفتن در کنار هم، تصویری از یک ببر پر ابهت را که برگرفته از محمد نوید زاده در نقش هایش می باشد می آفرینند.

بماند به یادگار از من به تو...!

اولین حضور نوید محمد زاده در دنیای آرایشی و بهداشتی با یک خط تولید مختص به خود است که شروعش با عطر مخصوص خودش استارت خورد و در پست اینستاگرامش با شعار بماند به یادگار از من به تو ...!! منتشر شد. به طور کلی سلبریتی های سرشناس در عرصه جهانی بعد از رسیدن به شهرت، شروع به برند سازی در عرصه کالاهای مختلف به ویژه لوازم آرایش بهداشتی، لوازم ورزشی و ... روی می آورند. اما این تقریبا اولین باری است که بازیگری ایرانی عطر و ادکلنی با نام خود عرضه می کند. به دنبال انتشار پست اینستاگرامی نوید محمد زاده مبنی بر خط تولید عطر نوید محمد زاده و قیمت آن کاربران و شبکه های مجازی و به ویژه تویتر به این خبر واکنش نشان دادند. ماجرای عطر و ادکلن نوید محمدزاده؛ عطر های کوچک زنگ زده!

خواندن بعضی از کامنت های کاربران خالی از لطف نیست

+ میترسم عطر نوید محمد زاده بزنم معتاد بشم!!! + عطر نوید محمد زاده رو نهایتش بتونی رو زیر پیراهنی سفید بزنی و به سمیه فکر کنی!!!!! + نوید محمد زاده وقتی سر صحنه عرق میکنه، قطره عرقش روی میوفته روی زمین یه گل در میاد به نام گل نوید که از اون گل عطر محمد نوید زاده میگیرن!!!!!!!!! + عطر نوید محمد زاده مخصوص جلسات دادگاهه!! + تنها استفاده ای که میشه از عطر نوید محمد زاده کرد واسه وقتیه که مهمون پا نمیشه بره و اینجاست که وقت استفاده از عطر نوید محمد زاده میرسه! + با این تیپ هایی که نوید میزدم انتظار داشتم همین روزا برند نیسان آبی خودشو رونمایی کنه تا عطر! این بازیگر که در فیلم ها زیادی همچون در میان ابرها، آن دو، خفگی، متری شش و نیم، مغزهای کوچک زنگ زده، ابد و یک روز، ناهید، عصبانی نیستم، لانتوری، سرخپوست، بدون تاریخ بدون امضا، خشم و هیاهو، سیزده، لرزاننده چربی ایفا نقش کرده است از طرفداران زیادی نیز برخوردار می باشد.

قیمت عطر نوید زاده سلبریتی ایرانی

نوید محمد زاده، بازیگر و سلبریتی مشهور سینما که چندی پیش وارد عرصه تبلیغات شد و یک شرکت تولید آبمیوه را تبلیغ کرد. 15 تیرماه از عطر خود رونمایی و آن را عرضه کرد. قیمت عطر مردانه و عطر زنانه نوید ۵۲۰ هزار تومان اعلام شد. که با همین قیمت هم در فروشگاه ها و آنلاین شاپ ها در حال فروش می باشد. نت بالایی عطر Navid Mohammadzadeh For Her در ابتدا با ترکیبی از روایح میوه ای نارنج، لیمو ترش و سیب سبز آغاز می شود اما در ادامه و با گذشت زمانی اندک، شمیم معطر گل صد تومانی و گل رز همراه با رایحه پرالین در نت میانی این عطر آشکار می شود. در نهایت نت پایه عطر زنانه نوید محمد زاده با رایحه های چوب سدر و مشک تکمیل می شود. ادو پرفیوم زنانه نوید محصولی از برند نوید محمد زاده است که در حجم ۱۰۰ میلی لیتر عرضه شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی