|

(عکس) ریزش معدن بیتومین در گیلان غرب؛ چند نفر در معدن حبس شده اند؟

در حادثه ریزش معدن زغال سنگ در گیلان غرب و به منظور نجات ۲ تن از مصدومان که در داخل معدن بوده و دچار گازگرفتگی شده بودند پنج تن دیگر وارد…

لینک کوتاه کپی شد

ساعت ۱۳:۳۵ امروز بر اساس گزارش دریافتی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات کرمانشاه مبنی بر ریزش معدن در شهرستان گیلان غرب روستای سرتیتان ٣ تیم عملیاتی از شهرستان‌های گیلانغرب «اسلام آباد غرب» و یک تیم واکنش سریع استان توسط بالگرد به منطقه حادثه اعزام شدند. فرماندار گیلانغرب گفت: هفت تن در معدن زغال سنگ بیتومین در روستای «سرتیتان» از توابع بخش مرکزی گیلانغرب دچار گازگرفتگی شدند. کوروش محمودیان در گفت وگو با ایرنا افزود: این حادثه ظهر امروز رخ داده و به اجتمال زیاد تاکنون یکی از مصدومان حادثه به علت وخامت حال فوت شده است. وی در خصوص چگونگی این حادثه اظهار داشت: به منظور نجات ۲ تن از مصدومان که در داخل معدن بوده و دچار گازگرفتگی شده بودند پنج تن دیگر وارد معدن از نوع بیتومین شدند که متاسفانه هر هفت تن دچار سانحه شدند. نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: از مجموع مصدومان این حادثه حال عمومی پنج تن خوب است و ۲ تن حالشان وخیم است که به احتمال زیاد یکی از این افراد تاکنون فوت کرده است. وی از استقرار بالگرد هوایی و تیم امداد هوایی در محل بیمارستان گیلانغرب به منظور امداد رسانی به مصدومان خبرداد. طبق اعلام سازمان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه سه تیم عملیاتی هلال احمر از شهرستان‌های گیلانغرب ، اسلام آباد غرب» و یک تیم واکنش سریع استان توسط بالگرد به منطقه حادثه دیده اعزام شدند. امیر معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: اورژانس هوایی این جمعیت برای انتقال یکی از مصدومان این حادثه به کرمانشاه که حالش وخیم گزارش شده عازم منطقه شده است.

احتمال محبوس شدن ۸ نفر در معدن شهرستان گیلان غرب

سخنگوی جمعیت هلال احمر: بر اساس اظهارات مطرح شده از سوی افراد محلی در این منطقه، ۶ تا ۸ نفر در این معدن محبوس شده‌اند و عملیات آواربرداری توسط تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در حال انجام است. گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت ۳۲ معدن زغالسنگ، قیر طبیعی، گچ و آهک دارد که ۱۷ معدن آن فعال و ۷۵ درصد ذخیره قیر طبیعی کشور در گیلانغرب وجود دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها