|

بیوگرافی سعید عزت اللهی، خانواده و ماجرای دوستی با ترلان پروانه

سعید عزت اللهی( متولد ۱۰ مهر ۱۳۷۵ در بندر انزلی) بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی اینک بصورت قرضی در باشگاه فوتبال ردینگ بازی میکند . وی…

لینک کوتاه کپی شد

فارغ التحصیل مقطع دیپلم می باشد که با 190 سانتی متر قد در پست هافبک بازی می کند و حالا بازیکن تیم ملی و لژیونر کشور بلژیک می باشد. از سن شش و هفت سالگی در مدرسه فوتبالی که پدرم آن را دایر کرده بود حضور داشتم با توجه به خانواده ورزشی که داشتم ژن ورزشی در من هم بود، پدر و عمویم فوتبالیست بودند و من هم با توجه به علاقه ام به این سمت آمدم.

خانواده

سعید عزت اللهی پسر نادر عزت اللهی هافبک وسط مشهور ملوان در دهه 60 است که زمان خود در بهترین تیم ایران فیکس بازی می کرد و قهرمان جام حذفی (لیگ نداشتیم) شد. سعید و خواهرش در خانواده ای ورزشی رشد کردند. سعید عزت اللهی آن قدر مستعد بود که قبل از بازی در لیگ سطح اول ایران لژیونر شود. بیوگرافی سعید عزت اللهی، خانواده و ماجرای دوستی با ترلان پروانه

افتخارات سعید عزت اللهی

در تکمیل زندگینامه سعید عزت اللهی باید بگوییم که وی افتخاراتی هم کسب نموده است که در زیر عنوان می کنیم: عزت اللهی عنوان بهترین بازیکن جوان تاریخ لیگ برتر ایران را به دست آورد . همچنین در این سن کمش عنوان برترین بازیکن رقابتهای تورنمنت جام ریاست جمهوری قزاقستان را به دست آورد. در این تورنمنت جایزه ۱۰ هزار دلاری بهمراه یک کاپ را از آن خود کرد. سعید عزت اللهی در ۲۰۱۷ به باشگاه رستوف روسیه شد و نخستین گل اروپایی این باشگاه رستوف را زد.

دوستی سعید عزت اللهی و ترلان پروانه

خبر ارتباط سعید عزت اللهی و ترلان پروانه از یک کامنت لو رفته، سعید زیر یکی از پست های ترلان در خصوص آخرین بازی وی نوشته بود:عالی بود بهترینم از همینجا بود که خبر ارتباط این دو لو رفت ولی چند وقتی بعد عزت اللهی در مصاحبه ای بیان کرد ترلان ایده ال هایم را نداشت با این حال به نظر می آید رابطه این دو بهم خورده و قرار نیست به ازدواج ختم شود.

ماجرای زبان اسپانیایی و روسی

وقتی در اسپانیا بودم راحت توانستم این زبان را یاد بگیرم ، برای نوشتن از زبان انگلیسی کمک می گرفتم و برای صحبت کردن هم بعد از چند ماه به خوبی راه افتادم اما وقتی به روسیه رفتم دیدم زبان بسیار متفاوتی دارند ، فقط برای خداحافظی کردن آن طوری که من حساب کردم دو خط باید صحبت می کردم بعد گفتم نوشتن را یاد بگیرم که آن هم دیدم انواع و اقسام اجسام هندسی در کلمات آنها به کار می رود و بنابراین ترجیح دادم فعلا کاری در این زمینه نکنم.

منبع:

شمانیوز، فتوکده، بیتوته، نمناک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها