|

سرژیک تیموریان تصادف کرد + جزئیات

سرژیک تیموریان تصادف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سرژیک تیموریان تصادف کرد. سرژیک تیموریان بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال دچار سانحه رانندگی شدید شد و بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت. گفته می‌شود وی سوار بر موتور بوده که دچار سانحه شده و برخی خبرها حکایت از این دارد که در حالت کما به سر می‌برد. تیموریان هم اکنون در بیمارستان تحت مراقبت ویژه قرار دارد.

[caption id="attachment_33665" align="aligncenter" width="800"]سرژیک تیموریان تصادف کرد + جزئیات سرژیک تیموریان تصادف کرد [/caption]

جزئیات تصادف سرژیک تیموریان بازیکن سابق استقلال

سرژیک اکنون در یکی از بیمارستان‌های شمال تهران بستری شده است. وی که با موتور تردد می‌کرد بعد از برخورد یک خودرو با وسیله نقلیه‌اش ضربه شدیدی را تجربه کرد و به همین دلیل به بخش ICU بیمارستان منتقل شده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد ضربه وارد شده به تیموریان به شدت سنگین بوده و به شدت این بازیکن سابق استقلال را مصدوم کرده است.

از سوی دیگر با توجه به شرایط کرونا و احتمال تردد افراد مختلف، خانواده تیموریان تمایل ندارند مراجعات به بیمارستان زیاد شود و به همین دلیل از نام بیمارستانی که سرژیک در آن بستری شده خودداری کردند.

سرژیک تیموریان تصادف کرد + جزئیات

بیوگرافی سرژیک تیموریان

در هشتم خرداد سال 1353 در تهران به دنیا آمد. او برادر آندرانیک تیموریان، بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال است. تیموریان با قد 174 سانتیمت در پست هافبک بازی می‌کرد. در سال 1374 به باشگاه فوتبال استقلال رفت و تا سال 1377 در این تیم تهرانی حضور داشت. در سال ۱۳۷۷ به تیم ماینس آلمان پیوست و برای دو سال برای این تیم به میدان رفت.

وی از حضور در ماینس گفت: «رفتن به آلمان برای من خیلی خوب بود. من در ماه های خیلی کمی در یکی دو ماه خیلی نزدیک توانستم خودم را به تیم برسانم و حتی جای بازیکن‌های فیکس این تیم را هم بگیرم. ولی متاسفانه دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه‌ی کمر شدم که عمل کردم و به محض این که خوب شدم، در هفت‌ هشت ماه آینده‌اش، در بازی های جام حذفی مقابل بایرمونیخ، هامبورگ، هرتابرلین به میدان رفتم. ولی متاسفانه آسیب‌دیدگی‌ام طوری بود که دیگر نتوانستم در فوتبال آلمان باقی بمانم و به ایران برگشتم. »

وی سابقه ی حضور در تیم‌های ملی ایران ، تیم‌های ملی ارتش و جوانان ایران را نیز دارد.

اظهارات سرژیک تیموریان درخصوص باشگاه آرارات

باشگاه آرارات بازیکنان بزرگی را به فوتبال این مملکت ارائه کرده است. بازیکنان بزرگی مثل ادموند بزیک، ادموند اختر، فرد ملکیان، خودم، آندرانیک؛ برادرکوچکترم. ما در این باشگاه ،بزرگ شدیم و از این باشگاه به جای بالاتر رسیدیم. آرارات جزو نادر باشگاه هایی هست که فقط از اقلیت‌های مذهبی استفاده می‌کند و توان استفاده از اقلیت‌های دیگر را ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها