|

آخرین وضعیت جسمی آیت الله موسوی اصفهانی عضو مجلس خبرگان بعد از سکته مغزی

روز گذشته آیت‌الله موسوی اصفهانی با علائم ضعف و بی‌حالی به بیمارستان شهید بهشتی شهر همدان مراجعه کرد و در حال حاضر بستری است. مدیر روابط…

لینک کوتاه کپی شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان اعلام کرد: وضعیت آیت‌الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی، نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری، مساعد است. به گزارش ایسنا، دکتر ابراهیم جلیلی اظهار کرد: روز گذشته آیت‌الله موسوی اصفهانی با علائم ضعف و بی‌حالی به بیمارستان شهید بهشتی شهر همدان مراجعه کرد و در حال حاضر بستری است. وی با تکذیب به کما رفتن این عضو مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در روند درمان، وضعیت ایشان بهتر شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان نیز گفت: وضعیت بالینی این عضو مجلس خبرگان مساعد است و احتمالا به‌ زودی مرخص می‌شود. دکتر طاهری ادامه داد: تشخیص پزشک این بوده که احتمالا ایشان سکته مغزی کرده و پای راستشان نیز مقداری لمس بوده است. وی در رابطه با احتمال ابتلای آیت‌الله موسوی اصفهانی به کرونا توضیح داد: برای ما تمام کسانی که سرفه می‌کنند و سن بالایی هم دارند، مشکوک هستند اما حتی اگر ایشان کرونا هم داشته باشد نتیجه آزمایش pcr به این سرعت مشخص نمی‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها