|

لیست برندگان قرعه کشی خودروهای سایپا تیر ۹۹؛ ساینا، کوئیک و شاهین

فهرست برندگان قرعه کشی محصولات سایپا (ساینا، کوییک و شاهین) امروز ۲۸ تیرماه ۹۹ اعلام می‌شود. خودرو شاهین با پیش پرداخت ۸۰ میلیون تومان و…

لینک کوتاه کپی شد
در طرح پیش فروش سایپا در این مرحله ۳ محصول این خودروساز بزرگ کشور در سبد این دوره قرار گرفت. برندگان قرعه کشی امروز باید طی چند روز آینده مبلغ پیش پرداخت را واریز کنند و منتظر تحویل خودروهایشان در موعد مقرر باشند. ثبت نام سه محصول سایپا (ساینا، کوییک و شاهین) از ۲۳ تیر به مدت ۲ روز انجام شد.

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا ۲۹ تیرماه

قرعه کشی سه محصول سایپا آغاز شد

قرعه کشی سایپا آغاز شده است و با پایان یافتن قرعه کشی امروز؛ بلافاصله نتایج از طریق همین سایت اطلاع رسانی می‌شود.

محصولات سایپا در طرح پیش فروش خودرو

سه خودروی سایپا در این طرح عرضه می‌شود و ثبت نام برای خودرو‌های شاهین ، کوییک- اس و ساینا- اس انجام خواهد شد. لیست برندگان قرعه کشی خودروهای سایپا تیر ۹۹؛ ساینا، کوئیک و شاهین

قیمت پیش پرداخت خودروهای سایپا در طرح پیش فروش چقدر است؟

در این طرح پیش فروش، خودرو شاهین با پیش پرداخت ۸۰ میلیون تومان و موعد تحویل اسفند ماه ۹۹، کوییک s. با پیش پرداخت ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد تحویل بهمن و اسفند ۹۹ و خودروی ساینا s. با پیش‌پرداخت ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد تحویل دی، بهمن و اسفند ۹۹ عرضه شده بود.
لیست برندگان قرعه کشی خودروهای سایپا تیر ۹۹؛ ساینا، کوئیک و شاهین
طبق آخرین اطلاعاتی که شرکت سایپا در اختیار ما قرار داده است کلیه خودروهایی که در طرح پیش فروش قرار دارند قیمتشان در زمان ارسال دعوتنامه مشخص می شود. یعنی قیمت این ماشین ها قیمت روز شرکت است و باید منتظر قیمت قطعی خودرو در همان بازه ی زمانی باشیم.

مهلت واریز پیش پرداخت سایپا

پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، منتخبان باید ظرف مدت ۴۸ ساعت نسبت به واریز وجه علی‌الحساب پیش‌پرداخت قیمت خودرو اقدام کنند و در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر، ثبت‌نام اولیه متقاضی منتخب‌شده ابطال خواهد شد.

شرایط ثبت نام در طرح سایپا

در این طرح نیز همه محدودیت‌های قبلی همچون محدودیت کد ملی، داشتن حداقل ۱۸ سال سن و برخورداری از گواهینامه رانندگی خودرو، عدم امکان صلح و ممنوعیت انتقال خودرو به‌صورت وکالتی و نداشتن سابقه ثبت‌نام و صدور فاکتور خودرو در ۴۸ ماه گذشته نزد سایپا و ایران‌خودرو برقرار است. متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی هستند در صورت اقدام به ثبت‌نام، ضمن لغو ثبت‌نام آنان، تا سه سال امکان ثبت نام در بخشنامه‌های فروش دو شرکت سایپا و ایران‌خودرو را نخواهند داشت. شماره تلفن همراه، شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می‌شود الزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد. کد پستی متقاضی ثبت‌نام کننده و کد نمایندگی انتخابی باید از یک استان بوده و در صورتی‌که مشتری حداکثر سه ماه پس از تاریخ تحویل خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه نکند، کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد.

چه کسانی نیاز به نام کاربری سایپا ندارند؟

متقاضیانی که در خردادماه سال جاری جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یک ساله نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند و از منتخبان دو طرح مذکور نبوده‌اند، نیازی به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ندارند و منتخبان دو طرح قبلی هم امکان مشارکت در این طرح را نخواهند داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها