|

(عکس) خانم بازیگر در ترکیه به دنبال چیست؟

ریحانه پارسا بازیگر سینما که به ترکیه مهاجرت کرده نجا ویدیوهایی برهنه از خودش منتشر کرد. البته ریحانیه پیشتر در ترکیه حجاب را هم کنار…

لینک کوتاه کپی شد
1

ریحانه پارسا بازیگر سینما که بعد از مهاجرت به ترکیه در اینستاگرام کشف حجاب کرده بود و با رسانه های ضد انقلاب گفتگو کرده بود در جدیدترین اقدام خود ویدیو برهنه در اینستاگرام منتشر کرد. که به دلیل اینکه این ویدیو با موازین شرعی مطابقت ندارد از گذاشتن فیلم نیمه برهنه ریحانه پارسا معذوریم.

(عکس) خانم بازیگر در ترکیه به دنبال چیست؟

تصویری از فیلم نیمه برهنه که ریحانه پارسا در اینستاگرامش منتشر کرد

ریحانه پارسا به دنبال پناهندگی آمریکا است؟

پارسا که مدتی است در ترکیه به سر می برد بعد از اینکه در میانه ی لایو اینستاگرامی خود یکباره کشف حجاب کرد تصاویری نیمه برهنه هم از خود منتشر کرد. پس از این اتفاق او گفت این واقعی ترین تصویر او است و باید اینگونه پذیرفته شود. پارسا همچنین گفت دیگر تصمیم به بازگشت به ایران و فعالیت در سینمای آن را ندارد و پل های پشت سر خود را به عمد خراب کرد تا مسیر اشتباهی که رفته بود را دیگر تکرار نکند. ریحانه پارسا تأکید کرد قصد ایستادن رو به روی هیچ چیزی را ندارد و تنها به دنبال دغدغه های شخصی خود و آرامش است. (عکس) خانم بازیگر در ترکیه به دنبال چیست؟

اینستاگرام ریحانه پارسا یک میلیونی شد!

تلاش های ریحانه پارسا برای دیده شدن انگار جواب داده چرا که او در کمتر از سه ماه تعداد فالوئرهایش از ۳۰۰ هزار نفر به یک میلون نفر رسید این درحالی است که بیش از نیمی از افرادی که به دنبال کنندگان ریحانه اضافه شدند در یک ماه اخیر ریحانه پارسا را به لیست دنبال کنندگان خود اضافه کرده اند. (عکس) خانم بازیگر در ترکیه به دنبال چیست؟

تعداد فالوورهای ریحانه پارسا به یک میلیون رسید

بازی کثیف ریحانه پارسا با اسم محمدرضا گلزار

محسن افشانی در لایو مشترک خود با ریحانه پارسا شخصی با صدای جعلی محمدرضا گلزار را اجیر کرده بود تا بیشتر دیده شود.

پویان مختاری در لایو با امین فردین رابطه اش را با ریحانه پارسا لو داد، وی در لایو عکس ریحانه پارسا را در حال بنزین زدن برای ماشین پویان مختاری لو داد. در این ویدیو حاشیه های زیادی مطرح شده و دست محسن افشانی به خاطر سو استفاده از محمد رضا گلزار رو شد.
مختاری در توضیح ماجرا گفت: ریحانه پارسا و محسن افشانی از مدت ها قبل با هم قرار لایو مشترک گذاشته بودند و قرار بود مثلا ریحانه پارسا درباره حواشی که در ترکیه برای او ایجاد شده توضیحاتی بدهد. این دو گویا در پشت پرده باهم قرار می گذارند که شخصی که صدای محمدرضا گلزار را تقلید می کند را در حین لایو بالا بیاورند او درباره سفر ریحانه پارسا به ترکیه وصحبت کند.

ازدواج سفید ریحانه پارسا با مهدی کوشکی

یکی از جنجال های زندگی شخصی پارسا ماجرای ازدواج با مهدی کوشکی و جدایی اش از او بود. او در این باره گفت: اسفند ۹۸ با مهدی کوشکی دوست بودم اما ازدواج ما سفید بود. هیچ وقت با کوشکی عقد نکرده بودم و شناسنامه ام سفید است. مجبور بودم به همه بگویم که ازدواج کرده ام تا از نگاه همکارانم در امان باشم. من مجبور بودم که بگویم شوهر دارم. به همه گفته بودم که ازدواج کرده ام که در امان باشم. اما وقتی رابطه ما علنی شد، تماس های تلفنی شروع شد و … پیشنهاد می شود: ریحانه پارسا اول برهنه شد و حالا با امیر تتلو ازدواج سفید می کند؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها