|

یارانه نقدی آذر ماه چه زمانی واریز می شود؟

یارانه نقدی آذر ماه چه زمانی به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود؟ زمان واریز یارانه 45 هزار و پانصد تومانی آذر ماه کی است؟

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز-

اگر شما نیز از دسته افراد یارانه بگیر هستید که مشمول دریافت این طرح دولتی هستید، شاید برای شما سوال شده باشد که یارانه نقدی آذر ماه 99 چه زمانی واریز می شود؟ در ادامه این مقاله برای اطلاع از زمان واریز یارانه 45 هزار و 500 تومانی نقدی آذر ماه امسال در شایانیوز همراه ما باشید.

یارانه نقدی آذر ماه 99 چه زمانی واریز می شود؟

سازمان هدفمند سازی یارانه ها اعلام کرده است یارانه نقدی آذر ماه یا همان یارانه 45 هزار و پانصد تومانی این ماه نیز همچون روال ماه های گذشته روز 20 آذر واریز خواهد شد. یعنی پنجشنبه بیستم آذر ساعت 12 بامداد یارانه نقدی آذر ماه واریز خواهد شد. همچنین روز های گذشته مراحل دیگر یارانه های معیشتی واریز شد.

یارانه معیشتی آذر ماه

به گزارش سازمان هدفمند سازی یارانه ها سیزدهمین مرحله یارانه معیشتی در آذر 99 ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ 10 آذر ماه ۹۹ به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.

یارانه ها در لایحه بودجه سال 1400 چقدر شد؟

همانطور که می دانید للایحه بودجه سال 1400 روز های گذته تقدیم مجلس شده است. اما آیا خبری از افزایش میزان یارانه ها در سال 1400 هست؟ آنچه در تبصره (۱۴) لایحه بودجه سال آینده در رابطه با منابع یارانه ‌ای دولت پیش بینی شده در مجموع رقمی حدود ۲۶۷ هزار میلیارد تومان است که در مقایسه با سال جاری که ۲۵۷ هزار میلیارد تومان مصوب شده بود، ۱۰ هزار میلیاردی افزایش دارد. برای پرداخت‌ های نقدی و غیر نقدی یارانه رقم ۴۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده که همواره با توجه به هزینه پرداخت به جمع حدود ۷۸ میلیون نفری کل این مبلغ برای پرداخت نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی اختصاص پیدا می ‌کند.

پیشنهاد می شود: قیمت مرغ و تخم مرغ امروز شنبه 15 آذر 99

از سوی دیگر برای طرح حمایت معیشتی خانوار‌ها که با اصلاح قیمت بنزین در دستور کار قرار گرفت ۳۱ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است. در مجموع به نظر می ‌رسد با ارقام آمده در لایحه بودجه همچنان پرداخت یارانه نقدی به حدود ۷۸ میلیون نفر و از سوی جمع حدود ۶۰ میلیونی دریافت کنندگان کمک ‌های معیشتی همچنان ادامه داشته باشد. این در حالی است که در همین تبصره تاکید شده که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با استفاده از کلیه بانک‌ های اطلاعاتی نسبت به شناسایی و حذف سه دهک بالای درآمدی از فهرست یارانه بگیران اقدام کند. اما وعده تکرای و اجرا نشده بودجه در رابطه با امکان ثبت نام برای افرادی که موفق به ثبت نام برای دریافت یارانه نشده اند هم در تبصره هدفمندی آمده است. از این که تا پایان مقاله زمان واریز یارانه نقدی آذر ماه با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها