|

"آناشید حسینی" الگویی جذاب و خالق برندی لوکس با لباس عروس های دیده نشده!

آناشید حسینی همیشه سعی داشته استایل شیک و منحصر به فردی داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آیا شما هم از علاقه‌مندان به مد و فشن هستید و همیشه در حال چک کردن صفحه بلاگران مد در شبکه‌های اجتماعی می‌باشید؟ اگر جواب شما مثبت است، و شما هم از علاقه مندان به صنعت مد، فشن و زیبایی هستید، حتما نام آناشید حسینی به گوش‎تان آشناست. سیده آناشید حسینی، متولد چهار بهمن، هزار و سیصد و هفتاد در شهر اهواز است. او یک خواهر بزرگ‎تر و یک برادر کوچک‌تر از خودش دارد. آناشید لیسانس خود را در رشته معماری از دانشگاه آزاد گرفت، اما از آنجایی که علاقه شدیدی به طراحی و مد داشت، تصمیم گرفت تا در زمینه مد و فشن ادامه تحصیل دهد. او فوق لیسانس مدیریت فشن از دانشگاه مد آرت پاریس را گرفت. 

 

 

آشنایی با سبک لباس پوشیدن و معروفیت او 

آناشید حسینی از سال نود و شش فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرد و طولی نکشید که در شبکه های اجتماعی به معروفیت رسید. علاقه شدیدش به مد همراه با ذوق هنری باعث شد تا بتواند استایل‎های زیبایی خلق کند و مورد توجه همگان قرار گیرد. او همیشه سعی داشته تا استایل شیک و منحصر به فردی داشته باشد. از آنجایی که سبک لباس پوشیدن و استایل کردن او بسیار مورد پسند افراد قرار گرفت، آناشید تصمیم گرفت تا برند خود را ثبت کند. در ادامه با فعالیت‌ها و برند او بیشتر آشنا خواهیم شد. 

anashidhoseini_1600259141

برند سازی و تولید محصولات

در ابتدا او کار خود را با تولید مانتوهای ایرانی و مناسب با معیار‌های بانوان ایرانی به نام حجاب استایل با آنا شروع کرد و توانست در مدت بسیار کمی به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. او در یکی از مصاحبه هایش علت اصلی ثبت برند و تولید مانتو را اینگونه بیان می‎کند؛ همه ما خانم‎ها علاقه داریم تا روی مد لباس بپوشیم و خوش استایل باشیم، اما متاسفانه برای افرادی مانند من که محجبه هستند انتخاب لباس‎های شیک و مطابق با معیارهای اسلامی کار بسیار سختی بود و حق انتخاب محدودی داشتیم. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا خودم دست به کار شوکم و لباس‎هایی مطابق با آن چیزی که در سر دارم طراحی و تولید کنم. 

anashidhoseini_1592246210

آناشید و برند Hiba

بعد از مدتی تولیدات خود را در این زمینه گسترش داد و شروع به برگزاری ایونت ها و نمایشگاه ‎هایی، مربوط به حوضه مد و فشن کرد. او تصمیم گرفت از هنر و سلیقه مثال زدنی اش در تولید کیف استفاده کند، که خوشبختانه با استقبال بی‎‌نظیری مواجه شد. امروزه هیبا در بین تمامی افراد، چه خانم ‎های محجبه و غیره از محبوبیت ویژه‎‌ای برخوردار است. هیبا همچنین مدتی ‎ست که کار خود را در زمینه طراحی و دوخت لباس عروس شروع کرده. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها