|

پایتخت 7؛ حذف سارا و نیکا و بازگشت بابا پنجعلی؛ تکلیف بهبود و ارسطو چه می شود؟

سریال پاتخت ۷ وارد مرحله پیش تولید شده و قرار است برای نوروز ۱۴۰۰ برنامه ریزی شود. اما آیا سارا و نیکا بعد از خواشی اخیر در پایتخت ۷ حضور…

لینک کوتاه کپی شد

بر اساس اطلاعات موجود سریال پاتخت ۷ وارد مرحله پیش تولید شده و قرار است برای نوروز ۱۴۰۰ برنامه ریزی شود. اما آیا این سریال نوروز ۱۴۰۰ پخش خواهد شد؟ آیا سارا و نیکا بعد از خواشی اخیر در پایتخت ۷ حضور خواهند داشت؟ در ادامه برای پاسخ این سوال با ما همراه باشید. درحالی که این روزها هریک از بازیگران نقش های اصلی مجموعه «پایتخت» مشغول بازی در فیلم‌ و سریال‌های مختلف هستند، اما تازه ترین خبرها از پیش تولید جدی فصل هفتم این سریال حکایت دارد. محسن تنابنده به عنوان اصلی ترین مُهره برای «پایتخت» در روزهای اخیر بازی در فیلم‌های اصغر فرهادی و حمیدرضا آذرنگ را به پایان رسیده و قراردادی که برای بازی در سریال نمایش خانگی محمدحسین مهدویان داشته را فسخ کرده تا روی پروژه «پایتخت ٧» متمرکز باشد.

تکلیف بغض سیروس مقدم چیست؟

سیروس مقدم نیز که قراربود پروژه جدیدش را به نام «بغض» برای شبکه نمایش خانگی کلید بزند ساخت آن را به سال آینده موکول کرده است. از نکات مهم و قابل توجه در سری جدید «پایتخت» ، تکمیل فیلمنامه ناتمام مرحوم خشایار الوند برای ساخت است و همچنین بازگشت و حضور مجدد علیرضا خمسه در این فصل. پیشنهاد می شود: سریال پایتخت ۷؛ سارا و نیکا بعد از عکس های جنجالی در استخر در پایتخت هستند؟

چند ابهام درخصوص پایتخت 7

غیبت بهبود

چند روز قبل، مهران احمدی در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی خود، در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت «پایتخت ۷» گفت که هیچ اطلاعی درباره این موضوع ندارد و به دلیل قرارداد‌هایی که بسته، نمی‌تواند در فصل هفتم ایفای نقش کند. بی‌شک غیبت این بازیگر در «پایتخت ۷»، آن هم پس از حضور کوتاهش در فصل ۶ و بازگشت به قصه، ساخت ادامه سریال را با مشکل روبه‌رو خواهد کرد.

مشغولیت احمد مهرانفر

هرچند تا به حال دیگر بازیگران سریال مانند بهرام افشاری و احمد مهرانفر درباره حضور خود در ادامه سریال، صحبتی نکرده‌اند، اما طبق خبری که به تازگی منتشر شده، مهرانفر برای بازی در اولین فیلم آرزو ارزانش به نام «آهنگ دونفره» قرارداد بسته است و از اواخر آذرماه جلوی دوربین خواهد رفت، بنابراین او نیز مانند مهران احمدی به پروژه دیگری تعهد دارد. با توجه به این که بازی در سریال «پایتخت» زمان زیادی از مهرانفر می‌گیرد، بعید است که او همزمان در دو پروژه حاضر شود. علاوه بر این، قطعا گریم مهرانفر در «آهنگ دونفره» با گریم او در سریال «پایتخت ۷» متفاوت خواهد بود و نمی‌تواند همزمان در این فیلم و سریال حضور داشته باشد. پایتخت 7؛ حذف سارا و نیکا و بازگشت بابا پنجعلی؛ تکلیف بهبود و ارسطو چه می شود؟

«پایتخت ۷» نویسنده ندارد

یکی دیگر از اتفاقات مهمی که ساخت «پایتخت ۷» ویژه نوروز ۱۴۰۰ را با، اما و اگر‌های جدی مواجه می‌کند، جدایی آرش عباسی نویسنده «پایتخت ۶» از این سریال است. او دیروز با انتشار پستی نوشت که درباره سریال «پایتخت» برای او طرح و ایده‌ای ارسال نشود، چون او ارتباطی به فصل هفتم این مجموعه ندارد و نمی‌تواند این ایده‌ها را با سازندگان سریال در میان بگذارد. او در بخشی از پست خود، درباره آن چه از «پایتخت» نصیب اش شده به آشنایی با سیروس مقدم اشاره کرد و نوشت: آرزو می‌کنم این همکاری در زمان دیگر، با آدم‌های دیگری و نه در «پایتخت» دوباره اتفاق بیفتد. او همچنین توضیح داد که او به عنوان نویسنده در این سریال حضور داشته نه طراح داستان. جدایی آرش عباسی و انتخاب نویسنده جدید برای فصل هفتم فرایندی زمان‌بر است و این موضوع هم به چالش مهمی برای ساخت ادامه سریال تبدیل شده است. با توجه به مسئولیت محسن تنابنده به عنوان طراح فیلم نامه و بازیگر سریال و فرصت کمی که برای تولید این مجموعه تا نوروز مانده، او به تنهایی نمی‌تواند نگارش فیلم نامه را برعهده داشته باشد، در نتیجه این موضوع هم مانعی جدی بر سر راه ساخت «پایتخت» نوروزی خواهد بود.

نون خ آماده یا پایتخت بی سروسامان؟

با توجه به اینکه سعید آقاخانی نیز از تابستان امسال، فصل سوم «نون خ» را کلید زده و اواخر فیلمبرداری آن است و مجموعه «پایتخت» همچنان در مرحله پیش تولید، باید منتظر ماند و دید شبکه یک سیما کدام مجموعه را برای پخش در ایام نوروز ١۴٠٠ انتخاب خواهد کرد.
منبع: خراسان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها