|

محمدرضا رهبری بازیگر نقش جواد در بچه مهندس ۴ کیست؟+بیوگرافی

لینک کوتاه کپی شد

طبق اعلام سیمافیلم، «سعید سعدی» تهیه‌کننده سریال ضمن اعلام خبر فوق افزود: پس از قطع همکاری با روزبه حصاری، محمدرضا رهبری به گروه پیوست و تصویربرداری سکانس‌های ایشان آغاز شد.

روزبه حصاری چرا از بچه مهندس 4 اخراج شد؟

وی در ادامه تاکید کرد: ما تلاش کردیم آقای حصاری در گروه بازیگران باشند و با آنکه ایشان در مجموعه دیگری مشغول بازی بودند و کارشان در آن مجموعه ۲۰ روز بیشتر طول کشید، با برنامه‌ریزی دقیق صحنه‌های دیگر را گرفتیم تا به گروه بپیوندند اما به دلیل درخواست‌های نامتعارف ایشان این امر میسر نشد و ما به لحاظ تولیدی به دلیل این رفتارهای غیرمتعارف دچار مشکل شدیم. وی درباره یک‌دستی بازی و فراهم شدن شرایطی برای عدم گسست مجموعه با فصل‌های قبل گفت: در سری‌های قبل هم این نقش توسط بازیگران دیگر ایفا شد و انشالله با راهنمایی‌های آقای احمد کاوری کارگردان پروژه، «محمدرضا رهبری» از عهده نقش جواد جوادی به خوبی برمی‌آید. این تهیه‌کننده باسابقه تلویزیون درباره میزان تصویربرداری انجام شده گفت: تاکنون ۲۰ درصد از مجموعه تصویربرداری شده و ادامه کار علاوه بر تهران در شهرهای اصفهان، مشهد، گرمسار، بوئین‌زهرا و اشتهارد هم تصویربرداری خواهد شد.

بیوگرافی کامل محمدرضا رهبری

محمدرضا رهبری متولد 5 دی 1361 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته تربیت بدنی و بازیگری در کلاس های آزاد می باشد ، بجز بازیگری مجری توانمندی نیز می باشد.

محمدرضا رهبری بازیگر نقش جواد در بچه مهندس ۴ کیست؟+بیوگرافی

محمدرضا رهبری و مادرش

کودکی محمدرضا رهبری

می گوید کاش پدرم در قید حیات بود و موفقیت هایم را در عرصه هنر کنار او و با تکیه بر شانه هایش به جشن می نشستم ، تنها یک خواهر کوچکتر بنام مهسا دارد. می گوید: من خیلی مدیون پدر و مادرم هستم ، پدرم که به رحمت خدا رفته است ایشان استاد دانشگاه بودند و مادرم هم پرستار بیمارستان بودند و با وجود اینکه هر دو شاغل بودند برای برای من و خواهرم زحمات زیادی را متحمل شدند.

ازدواج محمدرضا رهبری

محمدرضا رهبری در بهمن 96 با انتشار عکسی از همسرش در اینستاگرام اعلام کرد که ازدواج کرده است؛ او نوشت: من و همسر جان، متشکرم از این که احترام میزارید، عشق یعنی تفاهم، درک و فهم متقابل یعنی آرامش توأمان جسم و روح یعنی پایبندی و ماندن در کنار هم تا پای جان، تا ابد. محمدرضا رهبری بازیگر نقش جواد در بچه مهندس ۴ کیست؟+بیوگرافی

محمدرضا رهبری و همسرش

آغاز مسیر هنری محمدرضا رهبری

کلاس بازیگری

به دلیل علاقه ی بسیاری که به بازیگری داشت پس از تحصیلا دانشگاهی در رشته تربیت بدنی دست از کار بر نداشت و در سال 81 دو ترم 9 ماه دوره های تخصصی کارگاه آزاد بازیگری با مدیریت امین تارخ را گذراند.

شروع با اجرا

سرانجام به عنوان مجری جوان برنامه موج نو تاکسی در سال 84 اولین تجربه خود را در تلویزیون کسب نمود و پس از پخش برنامه ، پیشنهادهای زیادی در خصوص بازی در سریال ها و تله فیلم ها به وی شد.

فیلم شناسی محمدرضا رهبری

- سریال دادزن - فیلم سرزمین آبی - فیلم ایکس لارج - هشت چهار - فیلم یگان ویژه - فیلم بهت - فیلم شانه دوست - سریال دوردست ها - سریال چرخ و فلک - سریال دولت مخفی - سریال راه و بیراه - سریال آخرین بازی - سریال پرستاران - سریال میوه ممنوعه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها