|

(ویدیو) توهین زشت مجری دسپخت به راننده تاکسی؛ سید وحید حسینی کیست؟

توهین سید وحید حسینی مجری دستپخت به راننده تاکسی؛ در برنامه هفته گذشته مجری دستپخت خطاب به یکی از شرکت کنندگان می گوید خجالت نمی کشی بابات…

لینک کوتاه کپی شد

سوال سخیف و توهین آمیز مجری برنامه دستپخت از فرزند شرکت کننده مسابقه حاشیه ساز شد. ماجرا ازاین قرار بود که مجری و داور مسابقه خطاب به خانم شرکت‌‌کننده و ‌در حضور پدرش می‌پرسد: «اینکه شغل بابات راننده تاکسیه، تو رو پیش دوستات ناراحت نمیکنه؟» بازپخش این قسمت از برنامه «دستپخت» در فضای مجازی و رسانه‌ها با انتقادات فراوانی همراه بود. در ادامه شما می توانید ویدیو مجری دستپخت را در زیر متن مشاهده کنید:

واکنش سازمان تاکسیرانی به توهین مجری دستپخت

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران هم در پی توهین مجری برنامه دستپخت اطلاعیه‌ای صادر کرد که در بخشی از آن آمده است: «برآن شدیم تا در مواجهه با سوال پرحاشیه مجری برنامه دستپخت با مضمون «بابات راننده تاکسی است، پیش دوستات ناراحت نمی‌شی؟» با انتشار این متن از منزلت و جایگاه شریف تاکسیرانان خدوم پایتخت و خانواده محترم آنها دفاع کنیم، چراکه شایسته نیست این قشر خدوم و زحمتکش از سوی رسانه ملی که باید مروج فرهنگ اسلامی ایرانی باشد، مورد توهین قرار بگیرند. ناوگان عظیم و گسترده تاکسیرانی گزینه اول در امر جابه‌جایی و سرویس‌دهی به شهروندان به‌خصوص در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا به شمار می‌آیند و طی یک سال گذشته به‌عنوان قشر آسیب‌پذیر متحمل دغدغه‌های معیشتی و همچنین از دست دادن عزیزان شده‌اند. خودروی تاکسی و شغل شریف تاکسیرانی ضمن فعالیت در شرایط سخت کاری، همواره تداعی اعتماد و اطمینان‌خاطر در شهروندان بوده و این مهم ارزشمند و قابل ستایش است.» (ویدیو) توهین زشت مجری دسپخت به راننده تاکسی؛ سید وحید حسینی کیست؟

واکنش عضو شورای شهر به صحبت های مجری جنجالی

حجت نظری، عضو شورای شهر تهران در توئیتی در واکنش به حواشی سوال مجری برنامه دستپخت در مورد شغل پدر یکی از شرکت کنندگان که راننده تاکسی بود، نوشت: «‌راننده تاکسی بودن همچون دیگر مشاغل، شریف و برای جامعه مهم است.»
وی ادامه داد: «اما حضور یک به‌اصطلاح مجری در صداوسیما که این شغل را ناراحت‌کننده بداند و با تکبر، فرزند این راننده را درباره شغل پدر مورد پرسش قرار دهد، برای همه ما ناراحت‌کننده است. از رییس رسانه ملی می‌خواهم که عذرخواهی کند.»

غذایتان به درد سطل زباله می‌خورد!

برنامه دستپخت که یک مسابقه آشپزی است پیش از این هم حاشیه‌هایی را پیرامون توهین یکی از داوران خود به شرکت‌کننده حاضر ایجاد کرد. لحن عجیب و تند داور و کارشناس مسابقه تلویزیونی «دستپخت» نسبت به شرکت‌کننده این مسابقه با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی روبرو شد. این کارشناس آشپزی در اظهاراتی عجیب به شرکت کننده خانم مسابقه گفت: «اگر سطل زباله داشتم غذای شما رو به سطل زباله منتقل می‌کردم. این غذا افتضاح افتضاح افتضاح بود!» به نظر می‌رسد نظارت بر نحوه برنامه‌سازی و توجه به بیان جملات حساسیت برانگیز باید در دستور کار مدیران شبکه‌های مختلف تلویزیونی قرار بگیرد

عذرخواهی مجری دستپخت

سیدوحید حسینی مجری برنامه با ویدیویی از این صحنه و بازخوردهای که پیش آمده عذرخواهی کرد.

وی در سخنانی گفت: کسی که دارد با شما صحبت می‌کند وحید حسینی پدر خودش راننده تاکسی بوده است. بازبینی که برنامه را دیده و مجوز پخش صادر کرده است پدرش راننده تاکسی است.

حسینی اظهار کرد: در سال ۹۹ قصد ما برای دعوت مشاغل تکریم آنهاست ما داریم از مشاغل تقدیر می‌کنیم و قصد تخریب نداریم.

این مجری درباره سوال و جواب مورد انتقاد مخاطبان گفت: بحث ما جواب غرورآمیز آن دختر است که با افتخار از شغل پدرش حرف می‌زند. بعد هم جواب من و تشکر از اوست.

وی در پایان گفت: قصد و نیت ما خیر بود و می‌خواستیم بگوییم این شغل کنار همه مشاغل دیگر محترم است. اگر هم به کسی برخورده است دست شما را می‌بوسم کن قصدم تقدیر از شماست اگر هم جسارتی شده است عذر می‌خواهم.

(ویدیو) توهین زشت مجری دسپخت به راننده تاکسی؛ سید وحید حسینی کیست؟

سید وحید حسینی مجری دستپخت کیست؟

سید وحید حسینی متولد دهه پنجاه مجری و تهیه کننده و کارگردان تلویزیون و سینما دارای مدرک کارشناسی کارگردانی سینما است وی کار هنری خود را با تهیه کنندگی و کارگردانی شروع کرده و در آثاری همچون سریال تلویزیونی مثل همیشه (۱۳۸۴)، سریال تلویزیونی غنچه و خال‌جون کوکب (۱۳۸۴) ، تعطیلات دوست داشتنی حضور داشته و به تازگی نیز برنامه تلویزیونی دستپخت را در زمینه آشپزی بر عهده داشته است حسینی علاوه‌بر کارگردان به‌عنوان تهیه کننده، نویسنده، مجری طرح، تدوینگر، مجری، مستندسازی پروژه (فیلمبردار پشت صحنه) و بازیگر نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است و از دیگر آثار او در زمینه کارگردانی فیلم تلویزیونی تصمیم منطقی به سفارش ارتش جمهوری اسلامی ایران در تیر ماه سال ۱۳۹۵ و فیلم بزم رزم بوده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها