|

ملاقات برادران شجاعی؛ محمود و مسعود در دربی تبریز

مسعود شجاعی در حالی مربی موقت تراکتور شده که برادرش محمود مربی ماشین سازی تبریز است. برادران شجاعی پیش از شروع بازی برای یکدیگر آرزوی…

لینک کوتاه کپی شد

در پی برکناری علیرضا منصوریان از هدایت تراکتور، نام ساکت الهامی و فرهاد مجیدی به عنوان گزینه های سرمربیگری این تیم مطرح شد اما با وجود توافق اولیه با الهامی، گویا مالک تراکتور از پخش خبر انتخاب ساکت و سرآسیایی به عنوان سرمربی و مربی جدید تیم دلخور شد و باشگاه با متوقف کردن روند جذب ساکت، با فرهاد مجیدی مذاکره کرد و به دنبال بی نتیجه ماندن این مذاکره، مسعود شجاعی تا انتخاب سرمربی جدید، به عنوان مربی موقت تراکتور انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: خداحافظی بهرنگ صفری بازیکن ایرانی سوئدی تیم مالمو + بیوگرافی

ملاقات بردران شجاعی در دربی تبریز

مسعود شجاعی در اولین گام در هفته ششم لیگ برتر به مصاف ماشین سازی تبریز می رود. این در حالی است که محمود شجاعی برادر مسعود از ابتدای فصل در ماشین سازی دستیار وحید بیاتلو بود و باشگاه ماشین سازی که استعفای بیاتلو را پذیرفته، از شجاعی خواسته همچنان در کادر فنی این تیم بماند. با این حساب اگر تا قبل از دربی تبریز سرمربی جدید دو تیم لیگ برتری این شهر معرفی نشوند، بازی تراکتور و ماشین ملاقات برادران شجاعی خواهد بود، محمود شجاعی روی نیمکت ماشین سازی و مسعود شجاعی در تراکتور.

منبع:

ورزش سه، طرفداری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها