|

ارزش سهام عدالت امروز دوشنبه 24 آذر 99 ، سهام عدالت افت کرد؟

ارزش روز ۳۶ شرکت موجود در پرتفوی سهام عدالت دوشنبه 24 آذر 99 برای دارندگان سهام ۵۰۰ هزار تومانی چقدر است؟ آیا روند بازار نزولی است ؟

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز-

اگر شما از دسته افرادی هستید که در بازار بورس فعالیت دارید و یا از دارندگان سهام عدالت هستید، شاید اطلاع از ارزش روز سهام عدالت برای شما نکته مهمی باشد. نوسانات بازار بورس و روند سایر معاملات در بازار بورس می تواند بر ارزش سهام شما تاثیرگذار باشد. به همین دلیلی تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به بررسی ارزش سهام عدالت امروز دوشنبه 24 آذر 99 بپردازیم. با ما در ادامه همراه باشید. پس از پایان معاملات هفته گذشته بورس ارزش هر برگه سهام عدالت ۴۹۰ هزار تومانی دارندگان این سهام به ۱۲ میلیون 200 هزار تومان رسید. ارزش سهام عدالت در حالی به این رقم رسید که هفته گذشته ارزش هر برگه سهام عدالت 490 هزار تومانی حدود 11 میلیون و ششصد و بیست هزار تومان بود. البته ذکر این نکته هم ضروری است که سهام عدالت درحالی به رقم فوق رسیده که تا کنون افزایش سهام شرکت های پالایشی تهران و اصفهان ازسوی سازمان بورس و اوراق بهادار اعمال نشده است چراکه در صورت اعمال این افزایش سهام، ارزش سهام عدالت چیزی حدود ۱۲.۸ میلیون تومان خواهد شد.

ارزش سهام عدالت امروز دوشنبه 24 آذر 99

همانطور که می دانید روز گذشته شاخص بورس با افت بیش از 11 هزار واحدی همراه بود و ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی به حدود 10 میلیون و 955 هزار تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته بیش از 77 هزار تومان کاهش یافت. همچنین ارزش هر واحد از دارا‌ یکم با افت 2.37 درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته 18 هزار و 413 تومان معامله شد تا ارزش 200 واحد آن به 3 میلیون 682 هزار تومان کاهش پیدا کند. همچنین قیمت ابطال هر واحد صندوق (NAV ابطال) بر پایه خالص ارزش دارایی ‌های 24.879 تومان ثبت شد. ارزش هر واحد صندوق پالایش یکم نیز با رشد 4.02 درصدی به 10 هزار و 417 تومان رسید.

امروز نیز باید منتظر باشیم تا ببینیم با پایان ساعات معاملاتی ارزش سهام عدالت امروز دوشنبه 24 آذر 99 چقدر رشد یا افت خواهد داشت؟ در ادامه با ما همراه باشید.

خبر در حال به روز رسانی می باشد.

پیشنهاد می شود: ارزش سهام صندوق پالایشی یکم امروز 24 آذر 99

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها