|

(عکس و ویدیو) حسن آقامیری با شلوارک در ساحل ترکیه لو رفت!

عکس و ویدیو لو رفته از حسن آقامیری در ترکیه، در رسانه ها و شبکه تلویزیونی حاشیه ساز شد. وی ویدیو در حال ورزش کردن با شلوارک منتشر کرد و با…

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز /

ویدیو و عکسی که باعث حاشیه ساز شدن حست آقامیری شد. حسن آقامیری ویدیویی از خود در کیش منتشر کرده است که وی با شلوارک و لباس ورزشی در حال ورزش کرذن است. این ویدیو هم در تلویزیون و هم در رسانه ها غوغا کرده است و بازخورد عجیب و زیاد این ویدیو همه را متعجب کرده است. در ادامه شما می توانید این ویدیو را در سایت شایانیوز و در زیر متن مشاهده کنید.

تمامی رویداد های مهم روز را در سایت شایانیو دنبال کنید.

(عکس و ویدیو) حسن آقامیری با شلوارک در ساحل ترکیه لو رفت!

مطالب پیشنهادی می شود: تصویری از حسن آقامیری که سوژه فضای مجازی شد +بیوگرافی

عکس حسن آقامیری با شلوارک

سیدحسن آقامیری روحانی که چندین سال پیش خلع لباس شده بود، به تازگی عکسی متفاوت از خودش در کنار یک سگ با شلوارک منتشر کرده است. این عکس با انتقاد برخی کاربران همراه بود که چرا یک روحانی باید این طرز پوشش از خودش عکس به اشتراک بگذارد و نکته جالب تر حیوان خانگی وی است. این عکس حسن آقامیری نشان می دهد که او خارج از کشور و در ترکیه است. برخی ها شایعه ای در مورد مهاجرت وی منتشر کردند که این خبرها هیچ کدام صحت ندارند و فقط برای ساخت حواشی این تیترها را منتشر می کنند

(عکس و ویدیو) حسن آقامیری با شلوارک در ساحل ترکیه لو رفت!

بیوگرافی

آقامیری ۱۷ اسفند ۱۳۵۸ در خانواده‌ای مذهبی در تهران زاده شد. این روحانی بنا به گفتهٔ خودش، به دلیل خاطرهٔ خوبی که در زمان کودکی از هیئت نزدیک محل سکونت خود داشت، و همچنین داشتن پدر روحانی، به هیئت و روحانیت علاقه‌مند شد و به سمت تحصیلات دینی در حوزه گام نهاد. آقامیری سال ۱۳۷۵ وارد حوزه علمیه شد و سخنرانی‌های خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرد. ابتدا در ایام تبلیغی (ماه‌های محرم، صفر و رمضان) به روستاها می‌رفت تا این‌که بعد از مدتی سر از دانشگاه‌ها درآورد و در جمع دانشجویان به ایراد سخنرانی پرداخت. او از سال ۱۳۸۸ وارد هیئت‌های قم شد و از آن زمان تاکنون در نشست‌های مذهبی در قم سخنرانی می‌نماید. وی فیلم‌ها و فایل‌های صوتی سخنرانی‌های خود را در مراسم‌های مختلف به صورت عمده از طریق سایت بیدار باش منتشر می‌کند و به‌صورت زنده از طریق شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام به بیان و تفسیر موضوعات دینی و اخلاقی می‌پردازد؛ همچنین دارای گروهی ویدیوئی به نام بیدار باش می‌باشد که سخنان ایراد شده توسط وی را منتشر می‌کند. همچنین کانالی در یوتیوب به نام آرشیو تصویری سخنرانی‌های سید حسن آقامیری تصاویر سخنرانی‌های او را منتشر می‌کند.

(عکس و ویدیو) حسن آقامیری با شلوارک در ساحل ترکیه لو رفت!

مطالب پیشنهادی: واکنش سارا و نیکا به شایعات دوستی با خواننده معروف!

در رسانه

مجلهٔ همشهری جوان در سال ۱۳۹۵ او را به عنوان «روحانی سال» انتخاب کرد. این مجله در مصاحبه‌ای با او نوشت: «سید حسن آقامیری یکی از روحانیونی است که راه شهرت را جور دیگری طی کرد، از مسیر تلویزیون و تریبون‌های مهم و مراسم شناخته شده به شهرت نرسید، بلکه از راه جوانان و فضای مجازی سری بین سرها پیدا کرد و بین قشر خاصی از جوانان محبوب شد.» صفحهٔ اینستاگرام او چندین میلیون و کانال تلگرامی او نیز هزاران پیگیری کننده دارد. از همین روی و با توجه به فعالیت گستردهٔ او در شبکه‌های اجتماعی، مخالفین وی به او لقب «آخوند تلگرامی» داده‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها