|

برنامه امتحانات نهایی اعلام شد ؛ زمان برگزاری امتحانات نهایی دبیرستانی ها

برنامه امتحانات نهایی اعلام شد ؛ مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش زمان برگزاری امتحانات نهایی دبیرستانی ها را اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز-

با نزدیک شدن به زمان برگزاری امتحانات نیمه و نوبت اول دی ماه مدارس ، زمان برگزاری امتحانات نهایی دبیرستانی ها نیز اعلام شد. مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه و بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌ های شاخه نظری دوره دوم متوسطه در نوبت امتحانی دی ‌ماه 99 را اعلام کرد. در ادامه برای اطلاع از زمان برگزاری امتحانات نهایی دبیرستانی ها و دوره متوسطه با ما همراه باشید.

برنامه امتحانات نهایی اعلام شد

همانطور که اشاره کردیم با نزدیک شدن به زمان برگزاری امتحانات نوبت اول مدارس و پایه های تحصیلی ، زمان برگزاری و برنامه امتحانات نهایی نیز اعلام شد. مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش در راستای برنامه ‌ریزی، طراحی سؤالات و برگزاری امتحانات نهایی و غیر نهایی در سال 99 و بر اساس مجوز مرکز مدیریت بیماری واگیر دار در دوران شیوع بیماری کرونا برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه و بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌ های شاخه نظری دوره دوم متوسطه را ابلاغ کرده است. بر اساس این شیوه ‌نامه؛ برگزاری امتحانات با رعایت کامل شیوه ‌نامه ‌ها و پروتوکل های بهداشتی امکان پذیر بوده و مسئولیت رعایت پروتکل‌ های بهداشتی در حوزه ‌های امتحانی به همراه درج صحیح اطلاعات حوزه ‌ها و عوامل اجرایی بر عهده مدیر کل استان است. ارزشیابی دروس داخلی و امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم مدارس روزانه که در شهریور ماه موفق به کسب نمره قبولی در برخی از دروس نشده ‌اند به شیوه حضوری برگزار خواهد شد. دانش آموزان دوره پیش ‌دانشگاهی سال‌ های قبل می ‌توانند پس از تطبیق دروس، در امتحانات نهایی دروس معادل پایه دوازدهم شرکت کنند. همچنین لازم به ذکر است که قبلا نیز نحوه برگزاری امتحانات نهایی و امتحانات نولت اول در تمامی پایه های تحصیلی اعلام شده بود که شما می توانید متن کامل شرایط برگزاری امتحانات نهایی و نوبت اول اینجا کلیک کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها