|

طلاق شهاب حسینی و پریچهر قنبری ؛ شهاب حسینی همسرش را آنفالو کرد

همزمان با پخش همرفیق شایعاتی پیرامون طلاق شهاب حسینی و پریچهر قنبری در فضای مجازی منتشر شده ظاهرا حسینی در صفحه اینستاگرام خود همسرش را…

لینک کوتاه کپی شد

همزمان با پخش قسمت اول برنامه "همرفیق" با مجری‌گری شهاب حسینی از شبکه خانگی، شایعاتی درباره این بازیگر برجسته سینما مطرح شده است. در شبکه های اجتماعی احتمال طلاق حسینی از همسرش پریچهر قنبری مطرح است. به گزارش فرارو، ظاهرا این شایعه از آنجا آب می‌خورد که همزمان با پخش همرفیق شایعاتی پیرامون طلاق شهاب حسینی و پریچهر قنبری در فضای مجازی منتشر شده ظاهرا حسینی در صفحه اینستاگرام خود همسرش را آنفالو کرده است.

واکنش های متفاوت به همرفیق

با این حال هیچ دلیل دیگری برای این ادعا وجود ندارد و نمی‌توان آن را تائید کرد. شهاب حسینی اخیرا به عنوان مجری برنامه همرفیق در شبکه خانگی حضور دارد. اولین قسمت این برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور با حضور نوید محمد زاده برگزار شد. واکنش‌ها به "همرفیق" متفاوت بوده، عده ای از آن استقبال کرده‌اند و عده‌ای دیگر از آن انتقاد کرده‌اند.

اعتراف شهاب حسینی در مورد زندگی با همسرش پریچهر

شهاب حسینی سوپر استار سینما میگوید همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده!بازیگران بواسطه شغل پر استرس و زمانبری که دارند و به واسطه قراردادهایی که برای اجرای نقش در لوکیشنهای منتخب کارگردان در شهرها و مکانهای مختلف دارند گاهی چندین ماه از خانواده هایشان دور هستند. به گزارش پارس ناز شهاب حسینی از فاصله های طولانی بین خودش و همسرش پریچهر قنبری میگوید.

بیشتر بخوانید: خداحافظی بهرنگ صفری بازیکن ایرانی سوئدی تیم مالمو + بیوگرافی

بیوگرافی شهاب حسینی

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی درسال ۱۳۵۲ در تهران متولد شد. او در سال ۱۳۷۴ با پریچهر قنبری ازدواج کرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دومشان به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند. این بازیگر جوان تحصیلاتش را در رشته روانشناسی دانشگاه تهران به دلیل اینکه هوای مهاجرت به کانادا را در سر داشت بعد از دو سال نیمه کاره رها کرد. شهاب اولین فرزند یک خانواده شش نفره است و یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد.

سیدفخرالدین حسینی پدر شهاب حسینی از دبیران آموزش و پرورش بود که دستی در ترجمه و تالیف کتاب داشت و چندین رمان و کتاب ترجمه شده توسط او منتشر شد. پدر شهاب حسینی بهمن ماه سال 93 درگذشت. مادر شهاب حسینی یک امدادگر سیار بود و شغل مادرش باعث شد تا چند سالی از کودکی شهاب حسینی در خرم آباد سپری شود.

منبع:

فرارو، نمناک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها