|

آیا ارتباطی بین ریحانه پارسا و امین فردین است؟ + ویدیو

ریحانه پارسا بازیگر پر حاشیه اینستاگرام که به تازگی به ترکیه مهاجرت کرده و این روزها حواشی زیادی را به همراه دارد ویدیویی از امین فردین…

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز / ریحانه پارسا

بازیگر پر حاشیه اینستاگرام که به تازگی به ترکیه مهاجرت کرده و این روزها حواشی زیادی را به همراه دارد ویدیویی از امین فردین خبرنگار ایرانی که به آلمان مهاجرت کرده منتشر کرده است و وی را مورد تمسخر قرار داده است. درادامه میتوانید ویدیو امین فردین را در زیر متن مشاهده کنید.

تمامی خبر های مهم روز را از سایت شایانیوز دنبال کنید.

ریحانه پارساو امین فردین

ریحانه پارسابازیگر جوانی است که با سریال پدر معروف شد. ریحانه پارساپس از سریال پدر، با انتشار تصاویری جنجال به پا کرد و دقیقا از همان روز‌ها به جمع چهره‌های جنجالی فضای مجازی وارد شد. ازدواج ریحانه پارسا بامهدی کوشکی نیز حسابی سر و صدا به پا کرد. ازدواجی که البته خیلی زود به جدایی نیز کشیده شد. ریحانه پارسا به تازگی در فیلم سینمایی خوب بد جلف به کارگردانی پیمان قاسمخانی نیز ایفای نقش داشت.

آیا ارتباطی بین ریحانه پارسا و امین فردین است؟ + ویدیو

پشت پرده انتشار تصاویر خصوصی ریحانه پارساتوسط امین فردین

و در تازه‌ترین اقدام گردانندگان شبکه‌های قمار از این قرار است که تصاویر خصوصی ریحانه پارسا توسط امین فردین که خود را خبرنگار معرفی می‌کند منتشر شده است. این به اصطلاح خبرنگار که افشاگری‌هایی در خصوص زندگی سلبریتی‌ها انجام می‌دهد تصاویرریحانه پارسا را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و مشخص نیست پشت پرده و انگیزه امین فردین از این اقدام چیست و چگونه تصاویر ریحانه پارسا به دست این فرد رسیده است .

آیا ارتباطی بین ریحانه پارسا و امین فردین است؟ + ویدیو

بیوگرافی

ریحانه پارسامتولد 1378 در تهران اسـت. او سال 1394 از هنرستان سوره دیپلم تئاتر گرفت البته بـه جز بازیگری در عکاسی نیز فعالیت تخصصی دارد. او در گفت‌وگو‌ای درباره شهرتی کـه بـه دست آورده، گفته اسـت: آن قدر بلند پرواز بودم کـه می دانستم یک روزی موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد. ریحانه پارسا متولد سال 77 است و در هنرستان سوره درس خوانده است و اولین بار در سریال پدر جلوی دوربین رفت و با بازی در این سریال به شهرت رسید .

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها